Mondstuk

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
meerpijproken

Mondstuk

Bericht door meerpijproken »

Hallo,

Ik ben nieuw hier op dit forum en heb sofort een vraag natuurlijk. Ik heb over anderhalf jaar een nieuwe "Hilson" pijp gekocht.
Jammer maar helaas heeft deze nieuwe pijp een ongelukje gehad en het mondstuk is verbrijzeld.Kan iemand mij vertellen waar ik een nieuw mondstuk kan aanschaffen,eventueel mits een paar aanpassingen die ik zelf wel kan verrichten.

Alvast bedankt voor mogelijke reactie.

Grtz,

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Mondstuk

Bericht door Eliminator »

Welkom, allereerst vinden we het altijd leuk te weten met wie we van doen hebben, dus een kleine voorstelronde alhier word altijd zeer op pijs gesteld: http://www.pijprokersforum.nl/viewforum.php?f=6

Dan je vraag, er zijn meerdere hobby pijpmakers hier op het forum, mensen met gouden handen, die je vast en zeker kunnen helpen.
Stuur een berichtje naar bijv. Massis (BE) of Meindert (NL) en wie weet is je Hilson snel weer rookbaar.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5205
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: Mondstuk

Bericht door Massis »

Zoals Eli aanhaalt is reparatie door een pijpmaker altijd mogelijk. Bovendien kan een mailtje naar Gubbels (fabrikant van Hilson) ook wonderen doen, zij zullen vast met plezier je pijo van een origineel mondstuk voorzien, mogelijks gratis maar waarschijnlijk tegen een schappelijke prijs.
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Plaats reactie