Katalytische verbranders olie recensies

De gadgets die het pijproken extra leuk maken...
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Katalytische verbranders olie recensies

Bericht door Arno »

Ribbon schreef:Ik ben uiteindelijk voor de starterset gegaan die Arno aanraadde. Eerst maar even experimenteren. :)

Sowieso bedankt.
Ik heb nog steeds die startset, bevalt me prima, zo'n doorzichtige fles is ook niet zo'n "aanslag" op je interieur.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4212
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Re: Katalytische verbranders olie recensies

Bericht door Ribbon »

Arno schreef:
Ribbon schreef:Ik ben uiteindelijk voor de starterset gegaan die Arno aanraadde. Eerst maar even experimenteren. :)

Sowieso bedankt.
Ik heb nog steeds die startset, bevalt me prima, zo'n doorzichtige fles is ook niet zo'n "aanslag" op je interieur.
:mrgreen:
Huidige rotatie:HU Indaba (2014), Orlik Bull's Eye (2014), John Patton - Storm Front (2019)

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Katalytische verbranders olie recensies

Bericht door Arno »

Ribbon schreef:
Arno schreef:
Ribbon schreef:Ik ben uiteindelijk voor de starterset gegaan die Arno aanraadde. Eerst maar even experimenteren. :)

Sowieso bedankt.
Ik heb nog steeds die startset, bevalt me prima, zo'n doorzichtige fles is ook niet zo'n "aanslag" op je interieur.
:mrgreen:
Ja ik bedoel maar, zo'n ding (zie hieronder) gooit Ellen tegen mijn hoofd aan gort...

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Katalytische verbranders olie recensies

Bericht door Eliminator »

:lol: :lol: Wilde eerst voor een zwarte gaan http://www.lampeberger.nl/modellen-en-p ... noire.html maar na me toch wat meer in de materie verdiept te hebben toch maar voor een transparante gegaan, basissetje bij het kookpunt in Rotterdam.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wowbagger
Berichten: 6405
Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31

Re: Katalytische verbranders olie recensies

Bericht door Wowbagger »

Arno schreef:
Ribbon schreef:
Arno schreef:
Ja ik bedoel maar, zo'n ding (zie hieronder) gooit Ellen tegen mijn hoofd aan gort...

Afbeelding
En terecht! Wat een lelijk ding zeg.
Ik heb me afgelopen winter ook een startersset gekocht en dat bevalt nog immer prima.

Plaats reactie