Kirsten pijp

Alles over de pijp zelf...
Gebruikersavatar
Kapitein Haddock
Berichten: 530
Lid geworden op: 02 mei 2010 11:08
Locatie: Verenigd Koninkrijk

Re: Kirsten pijp

Bericht door Kapitein Haddock »

Klik op de afbeeldingen om ze groter te zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kapitein Haddock op 06 jun 2012 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
St Patrick
Berichten: 4498
Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
Locatie: Ermelo e.o.

Re: Kirsten pijp

Bericht door St Patrick »

Ziet er echt top uit. Ik ken ze zelf niet, maar ik ben zeer tevreden over mijn Falconpijp dus dan zal dit zeker zo goed zijn...
:B
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Gebruikersavatar
lindbergh-nl
Berichten: 299
Lid geworden op: 05 jun 2014 13:59
Locatie: Steenwijk

Re: Kirsten pijp

Bericht door lindbergh-nl »

Weet iemand wat voor schroefdraad er op een Kirsten zit om de kop vast te zetten? Kirsten is gestopt en om nou bij het wisselen van kop elke keer ook het schroefje en adapter te moeten wisselen..... Daarom maar eens kijken of dit zelf te maken is.

Godfrey59

Re: Kirsten pijp

Bericht door Godfrey59 »

lindbergh-nl schreef:Weet iemand wat voor schroefdraad er op een Kirsten zit om de kop vast te zetten? Kirsten is gestopt en om nou bij het wisselen van kop elke keer ook het schroefje en adapter te moeten wisselen..... Daarom maar eens kijken of dit zelf te maken is.
Even Meindert vragen , die heeft ze liggen .

Godfrey

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2151
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Kirsten pijp

Bericht door Deadl0ck »

lindbergh-nl schreef:Weet iemand wat voor schroefdraad er op een Kirsten zit om de kop vast te zetten? Kirsten is gestopt en om nou bij het wisselen van kop elke keer ook het schroefje en adapter te moeten wisselen..... Daarom maar eens kijken of dit zelf te maken is.
Volgens mij zijn ze in 2014 herstart met meer pijpen maken. (de bijbehorende tabakzaak is nooit gestopt.) Zie ook: https://www.kirstenpipe.com/
Groet, Mark

Plaats reactie