DUNHILL

Alles over de pijp zelf...
Gebruikersavatar
Lonny
Berichten: 1112
Lid geworden op: 07 feb 2014 15:28
Locatie: Luxemburg

Re: DUNHILL

Bericht door Lonny »

De witte stip is ook te groot lijkt mij....

Gebruikersavatar
Immler
Berichten: 2958
Lid geworden op: 29 mar 2012 20:00
Locatie: Amstelredamme

Re: DUNHILL

Bericht door Immler »

Ik heb hier ook nog een mandjes bulldog liggen met een witte stip.
Vroegah werd er ook al gefaket..

Vauen heeft de witte stip ook jaren gevoerd maar na wat advocaten wapengekletter van Dunhill was het afgelopen
Ik meen dat ze in Duitsland, hun lokale markt, dat nog wel mogen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
capricorn
Berichten: 302
Lid geworden op: 30 aug 2013 09:42
Locatie: Heerlen

Re: DUNHILL

Bericht door capricorn »

Immler schreef:Ik heb hier ook nog een mandjes bulldog liggen met een witte stip.
Vroegah werd er ook al gefaket..

Vauen heeft de witte stip ook jaren gevoerd maar na wat advocaten wapengekletter van Dunhill was het afgelopen
Ik meen dat ze in Duitsland, hun lokale markt, dat nog wel mogen.
Klopt voor de duitse markt mag het nog, ofwel Vauen de witte punt voor Dunhill gebruikte.
in NL heb ik twee Vauen met witte punt gekocht.

Godfrey59

Re: DUNHILL

Bericht door Godfrey59 »

Dunhill Titanic


Een Dunhill met een vleugje geschiedenis en een echt artifact :lol:

De Dunhill Titanic komt een een erg mooie geschenkbox en voorzien van een poker waarin ingelegd in perspex een stukje dekchair van de orginele Titanic is verwerkt .

Het hele geheel vindt ik prachtig maar de prijs :shock:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Godfrey

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14897
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: DUNHILL

Bericht door Bommel »

Ik ben altijd achterdochtig als er stukjes van iets van een gebeurtenis ergens in verwerkt is.
Het drijft de prijs op, maar of het waarheids getrouw is?
Als alle stukjes kruishout van de wereld waar Christus aan gehangen heeft weer bijeen gebracht zouden worden kan deze profeet bij terugkomst op deze aardkloot niet eens kiezen welk kruis Hij moet nemen.

Maar op de Dunhill terug te komen, ik vind het niet zo'n bijzonder model.
Hoewel de verpakking wel uniek is........maar daar rookt men niet uit.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4951
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: DUNHILL

Bericht door Sidekickelvis »

Vind het een mooie pijp. Zou ik zo 85 euro voor betalen. Dat zal wel niet genoeg zijn vrees ik.
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Winslow Collector

Re: DUNHILL

Bericht door Winslow Collector »

Sidekickelvis schreef:Vind het een mooie pijp. Zou ik zo 85 euro voor betalen. Dat zal wel niet genoeg zijn vrees ik.
Jammer, net niet SKE. Er moet bij die € 85,- nog zo'n € 3.350,- bijgelegd worden. :shock: :?
En dan kopen en helemaal aan gort roken op de fiets, in de straffe wind. :twisted:

Of niet roken, 20 jaar bewaren en hopen op een pijprokend miljonair die hem voor veel meer van je wil overnemen. :lol:

Gebruikersavatar
Smokomang
Berichten: 1520
Lid geworden op: 16 sep 2014 22:23
Locatie: Goes

Re: DUNHILL

Bericht door Smokomang »

WoW (voor de pijp en de prijs) [emoji23]
The fact is, the moment a man takes to a pipe, he becomes a philosopher. It's the poor man's friend; it calms the mind, soothes the temper, and makes a man patient under difficulties. It has made more good men, good husbands, kind masters, indulgent fathers, than any other blessed thing on this universal earth.

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4951
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: DUNHILL

Bericht door Sidekickelvis »

Winslow Collector schreef:
Sidekickelvis schreef:Vind het een mooie pijp. Zou ik zo 85 euro voor betalen. Dat zal wel niet genoeg zijn vrees ik.
Jammer, net niet SKE. Er moet bij die € 85,- nog zo'n € 3.350,- bijgelegd worden. :shock: :?
En dan kopen en helemaal aan gort roken op de fiets, in de straffe wind. :twisted:

Of niet roken, 20 jaar bewaren en hopen op een pijprokend miljonair die hem voor veel meer van je wil overnemen. :lol:
Dat bedoel ik ook. Best een leuke pijp maar zeker zijn geld niet waard.
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

robvoorburg
Berichten: 12673
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Re: DUNHILL

Bericht door robvoorburg »

Alhoewel lang geleden vind ik het opmerkelijk en ook een beetje
wrang dat Dunhill een stukje "ongeluk" in haar pijp verwerkt.

Gebruikersavatar
dinck
Berichten: 2880
Lid geworden op: 27 apr 2013 14:34
Locatie: rotterdam

Re: DUNHILL

Bericht door dinck »

Daar ben ik het helemaal mee eens, Rob. Wie weet brengen ze nog een pijp uit ter gelegenheid van het eind van WW I, met originele stukjes 'shell' erin verwerkt...
__________________________
time is pulling us endlessly into the future

Arclaud
Berichten: 1406
Lid geworden op: 02 jan 2012 23:28
Locatie: Antwerpen

Re: DUNHILL

Bericht door Arclaud »

Winslow Collector schreef:
Sidekickelvis schreef:Vind het een mooie pijp. Zou ik zo 85 euro voor betalen. Dat zal wel niet genoeg zijn vrees ik.
Jammer, net niet SKE. Er moet bij die € 85,- nog zo'n € 3.350,- bijgelegd worden. :shock: :?
En dan kopen en helemaal aan gort roken op de fiets, in de straffe wind. :twisted:

Of niet roken, 20 jaar bewaren en hopen op een pijprokend miljonair die hem voor veel meer van je wil overnemen. :lol:
Hejo, waar koop jij jouw pijpen?! :shock: Ik heb hem al gezien voor slechts €2980!!!

Wat betreft Dunhill rook ik sinds een week met veel genoegen uit mijn eerste Dunhill, een estate overigens. Hele fijne pijp, maar of ik er nieuw om en de €500 voor zou geven, dat denk ik niet... :? En zelfs estates gaan vaak voor die prijzen... :shock:
Het leven is wat onze gedachten ervan maken.

Winslow Collector

Re: DUNHILL

Bericht door Winslow Collector »

Arclaud schreef:
Winslow Collector schreef:
Sidekickelvis schreef:Vind het een mooie pijp. Zou ik zo 85 euro voor betalen. Dat zal wel niet genoeg zijn vrees ik.
Jammer, net niet SKE. Er moet bij die € 85,- nog zo'n € 3.350,- bijgelegd worden. :shock: :?
En dan kopen en helemaal aan gort roken op de fiets, in de straffe wind. :twisted:

Of niet roken, 20 jaar bewaren en hopen op een pijprokend miljonair die hem voor veel meer van je wil overnemen. :lol:
Hejo, waar koop jij jouw pijpen?! :shock: Ik heb hem al gezien voor slechts €2980!!!

Wat betreft Dunhill rook ik sinds een week met veel genoegen uit mijn eerste Dunhill, een estate overigens. Hele fijne pijp, maar of ik er nieuw om en de €500 voor zou geven, dat denk ik niet... :? En zelfs estates gaan vaak voor die prijzen... :shock:
Zag hem op een Engelse website voor die prijs. Jij hebt hem waarschijnlijk gezien op een site waar hij deze week in de reclame is, naast de prei en de bloemkool. :wink:

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4951
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: DUNHILL

Bericht door Sidekickelvis »

Winslow Collector schreef:
Arclaud schreef:
Winslow Collector schreef:
Sidekickelvis schreef:Vind het een mooie pijp. Zou ik zo 85 euro voor betalen. Dat zal wel niet genoeg zijn vrees ik.
Jammer, net niet SKE. Er moet bij die € 85,- nog zo'n € 3.350,- bijgelegd worden. :shock: :?
En dan kopen en helemaal aan gort roken op de fiets, in de straffe wind. :twisted:

Of niet roken, 20 jaar bewaren en hopen op een pijprokend miljonair die hem voor veel meer van je wil overnemen. :lol:
Hejo, waar koop jij jouw pijpen?! :shock: Ik heb hem al gezien voor slechts €2980!!!

Wat betreft Dunhill rook ik sinds een week met veel genoegen uit mijn eerste Dunhill, een estate overigens. Hele fijne pijp, maar of ik er nieuw om en de €500 voor zou geven, dat denk ik niet... :? En zelfs estates gaan vaak voor die prijzen... :shock:
Zag hem op een Engelse website voor die prijs. Jij hebt hem waarschijnlijk gezien op een site waar hij deze week in de reclame is, naast de prei en de bloemkool. :wink:
De bekende Fabergé bloemkolen?
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Arclaud
Berichten: 1406
Lid geworden op: 02 jan 2012 23:28
Locatie: Antwerpen

Re: DUNHILL

Bericht door Arclaud »

Winslow Collector schreef: Zag hem op een Engelse website voor die prijs. Jij hebt hem waarschijnlijk gezien op een site waar hij deze week in de reclame is, naast de prei en de bloemkool. :wink:
Nee hoor, Duitse website aan de gewone prijs. Maar goed, bij die bedragen maakt een euro meer of minder niet meer uit... 8)
Het leven is wat onze gedachten ervan maken.

Gebruikersavatar
Meester W
Berichten: 1803
Lid geworden op: 28 jan 2014 15:39

Re: DUNHILL

Bericht door Meester W »

[quote="Bommel"]Ik ben altijd achterdochtig als er stukjes van iets van een gebeurtenis ergens in verwerkt is.
Het drijft de prijs op, maar of het waarheids getrouw is?
Als alle stukjes kruishout van de wereld waar Christus aan gehangen heeft weer bijeen gebracht zouden worden kan deze profeet bij terugkomst op deze aardkloot niet eens kiezen welk kruis Hij moet nemen.


Ha ha. Mooi gezegd !
I wasn’t born to follow..

Gebruikersavatar
gewoon ik
Berichten: 1145
Lid geworden op: 26 aug 2013 11:48
Locatie: Flora

Re: DUNHILL

Bericht door gewoon ik »

dinck schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens, Rob. Wie weet brengen ze nog een pijp uit ter gelegenheid van het eind van WW I, met originele stukjes 'shell' erin verwerkt...
nu tijdelijk met Yperiet! :shock:

Gebruikersavatar
Immler
Berichten: 2958
Lid geworden op: 29 mar 2012 20:00
Locatie: Amstelredamme

Re: DUNHILL

Bericht door Immler »

:D
Afbeelding

Godfrey59

Buiten mijn Budget

Bericht door Godfrey59 »

:( snik buiten mijn budget , en ook niet te koop .


Afbeelding

Godfrey59

Voor als je vergeetachtig bent .

Bericht door Godfrey59 »

Afbeelding

Every day a Dunhill day :lol:

kiske

Re: Buiten mijn Budget

Bericht door kiske »

Wel een apart en fraai ding. Gezien het gooi en smijtwerk waar mijn aansteker mee te maken krijgt denk ik dat de wijzertjes snel onderin het compartimentje zouden liggen.

kiske

Re: Voor als je vergeetachtig bent .

Bericht door kiske »

Ook een fraai stukje. Op museumbezoek geweest?

Gebruikersavatar
dinck
Berichten: 2880
Lid geworden op: 27 apr 2013 14:34
Locatie: rotterdam

Re: Voor als je vergeetachtig bent .

Bericht door dinck »

De vrijdagse pijp zou mijn favoriet zijn.

Overigens lijkt dit wel zo'n niet-vergeten-wanneer-wat-pillendoos.
__________________________
time is pulling us endlessly into the future

Gebruikersavatar
robbie
Berichten: 106
Lid geworden op: 25 sep 2015 18:05
Locatie: Purmerend

Re: Voor als je vergeetachtig bent .

Bericht door robbie »

tissss wel een idee... :D
De pijp is mijn beste vriend.
Grtzzzz Robbie.

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: Voor als je vergeetachtig bent .

Bericht door Tobias Tobit »

Is dit ook onderdeel van je nieuwe webshop Godfrey???
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Buiten mijn Budget

Bericht door Eliminator »

Godfrey59 schreef::( snik buiten mijn budget , en ook niet te koop .
Niet te koop ? Dan lijkt me de marktplaats niet de juiste plek, leuk ding dus verplaatst naar het Dunhill topic.
Godfrey59 schreef: Every day a Dunhill day :lol:
Ook deez samengevoegd, lijkt me prima thuis te horen in het Dunhill topic.
Afbeelding

Godfrey59

Re: Buiten mijn Budget

Bericht door Godfrey59 »

Eliminator schreef:
Godfrey59 schreef::( snik buiten mijn budget , en ook niet te koop .
Niet te koop ? Dan lijkt me de marktplaats niet de juiste plek, leuk ding dus verplaatst naar het Dunhill topic.
Godfrey59 schreef: Every day a Dunhill day :lol:
Ook deez samengevoegd, lijkt me prima thuis te horen in het Dunhill topic.
Je moet toch moe worden Eli van al die luie forum leden die maar posten waar het hun uitkomt :? Maar zonder gekheid bedankt , ik heb er nog steeds moeite mee om nou precies te bepalen waar wat moet staan

Godfrey

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Buiten mijn Budget

Bericht door Eliminator »

Godfrey59 schreef: Je moet toch moe worden Eli van al die luie forum leden die maar posten waar het hun uitkomt

Schei uit, hou op :roll: het is dat ik zo dik beloond ben voor mijn werkzaamheden alhier :wink: :mrgreen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14897
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Buiten mijn Budget

Bericht door Bommel »

Eliminator schreef:
Godfrey59 schreef: Je moet toch moe worden Eli van al die luie forum leden die maar posten waar het hun uitkomt

Schei uit, hou op :roll: het is dat ik zo dik beloond ben voor mijn werkzaamheden alhier :wink: :mrgreen:
Dat was dan weer overdreven. :mrgreen:
Afbeelding

Jeanne

Dunhill

Bericht door Jeanne »

Goede avond,
Heeft iemand een idee welke groothandel Dunhill pijpen verkoopt?
Ik ben naar de site van Dunhill zelf gegaan maar daar word ik niet veel wijzer. Email gestuurd, maar die krijg ik undelivered weer terug.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!

Plaats reactie