VAUEN

Alles over de pijp zelf...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wowbagger
Berichten: 6404
Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31

Re: VAUEN

Bericht door Wowbagger »

PPMP schreef:
PhilipV schreef:Zo te zien is de 2de LOTR pijp ondertussen ook reeds verkocht :-?
Het klinkt misschien stom... Maar je hebt geen idee hoe blij ik daar om ben!
Ik heb (straks) de Bilbo en Gimli (had ik al) en daar moet ik het maar bij laten...
Vind ik... Eigenlijk... Best wel...


Pascal


P.S. Dat was dus de Aragorn... Wowbagger???
Nope...

Gebruikersavatar
PhilipV
Berichten: 2120
Lid geworden op: 04 aug 2012 21:07
Locatie: Deinze, België

Re: VAUEN

Bericht door PhilipV »

PhilipV schreef:Zo te zien is de 2de LOTR pijp ondertussen ook reeds verkocht :-?
Tiens, blijkbaar komen die smileys niet overeen tussen de PC en Tapatalk ... Strange.
“It is quite a three pipe problem, and I beg that you won't speak to me for fifty minutes.”
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League

Arclaud
Berichten: 1406
Lid geworden op: 02 jan 2012 23:28
Locatie: Antwerpen

Re: VAUEN

Bericht door Arclaud »

Philip gekocht?
Het leven is wat onze gedachten ervan maken.

Gebruikersavatar
PhilipV
Berichten: 2120
Lid geworden op: 04 aug 2012 21:07
Locatie: Deinze, België

Re: VAUEN

Bericht door PhilipV »

Arclaud schreef:Philip gekocht?
Nope, churchwardens zijn niet mijn ding en de pijp heeft blijkbaar een filter ... Sorry mijn waarde, I'm not the one to blame ... :(

Vandaar dat ik het raar vond van die smiley. Ik had een frowned peetje op mijn gsm en blijkbaar komt er dan zo'n happy puffing face hier op het forum. Bleek dus niet de bedoeling.

Mocht het om een Peterson gaan, dan zou ik het veel moeilijker hebben natuurlijk :D Maar dan nog, ben nog aan het wachten op de jaarpijp van de GPSS en mijn laatste aankoop alsook de forumpijpen waren een hevige knip in mijn budget, dus hier worden even geen pijpen gekocht (hoe onwaarschijnlijk dat ook mag klinken).
“It is quite a three pipe problem, and I beg that you won't speak to me for fifty minutes.”
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League

Arclaud
Berichten: 1406
Lid geworden op: 02 jan 2012 23:28
Locatie: Antwerpen

Re: VAUEN

Bericht door Arclaud »

PhilipV schreef:... waren een hevige knip in mijn budget, dus hier worden even geen pijpen gekocht (hoe onwaarschijnlijk dat ook mag klinken).
Tsja, dat verhaal kennen we... Maak ik mezelf ook altijd wijs. :mrgreen:
Het leven is wat onze gedachten ervan maken.

Gebruikersavatar
PhilipV
Berichten: 2120
Lid geworden op: 04 aug 2012 21:07
Locatie: Deinze, België

Re: VAUEN

Bericht door PhilipV »

Arclaud schreef:
PhilipV schreef:... waren een hevige knip in mijn budget, dus hier worden even geen pijpen gekocht (hoe onwaarschijnlijk dat ook mag klinken).
Tsja, dat verhaal kennen we... Maak ik mezelf ook altijd wijs. :mrgreen:
I feel your pain ... :twisted:
Mijn vrouw zegt wel altijd dat ze liever heeft dat ik een pijp koop dan dat ik mijn zakgeld gebruik om naar een go-toernooi te trekken, want een pijp roken doe ik thuis :mrgreen:
“It is quite a three pipe problem, and I beg that you won't speak to me for fifty minutes.”
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League

kiske

Re: VAUEN

Bericht door kiske »

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tati60
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 sep 2009 22:54
Locatie: Hasselt (BE)

Re: VAUEN

Bericht door Tati60 »

Ik heb enkele Vauens die ik regelmatig ter hand neem. Daarbij een princemodel in jubileumuivoering met zilveren ring... waarvan de steel een barst vertoonde. Mailtje gedaan naar de fabriek een maand geleden. Ik mocht de pijp insturen voor herstelling. Ze zouden dan een kostenraming maken... Bleek dat de reparatie 20 € ging kosten. Vorige week kwam de pijp via de post binnen: perfect hersteld, met als extraatje drie tabaksamples, een metalen doosje met 10 filters, doosje vauenlucifers... Perfecte service van Vauen! Toch?
Vriendelijke groet,
B.

_____________________________
Nothing is more fulfilling than doing something you truly enjoy, whether with the enthusiasm of a novice or the deep appreciation of an old hand.

Plaats reactie