Davorin Denovic

Alles over de pijp zelf...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
smoorder
Dichter des Forum
Berichten: 1252
Lid geworden op: 23 apr 2009 12:43
Locatie: Mechelen B

Davorin Denovic

Bericht door smoorder »

Geen nieuweling in het vak...
Hoewel sommigen hem omschrijven als hobbypijpmaker zijn zijn prijzen nogal aan de stevige kant.
Anderzijds, de markt is zelfregulerend, en wie het de moeite waard vindt betaalt de vraagprijs.


Een paar forumleden hebben er al eentje op de kop getikt.
De ontwerpen zijn allemaal stuk voor stuk echte pareltjes, een ware oogstreling ..
https://davorinmortapipes.wordpress.com/

H.

Arclaud
Berichten: 1406
Lid geworden op: 02 jan 2012 23:28
Locatie: Antwerpen

Re: Davorin Denovic

Bericht door Arclaud »

Er zitten inderdaad mooie pijpen in zijn portfolio. Ik zie op zijn website niet meteen prijzen staan. Zie ik iets over het hoofd of heb je geïnformeerd bij de maker zelf?
Het leven is wat onze gedachten ervan maken.

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Davorin Denovic

Bericht door Deadl0ck »

Arclaud schreef:Er zitten inderdaad mooie pijpen in zijn portfolio. Ik zie op zijn website niet meteen prijzen staan. Zie ik iets over het hoofd of heb je geïnformeerd bij de maker zelf?
Er staat wel een kopje "How to buy" rechts...
Groet, Mark

Arclaud
Berichten: 1406
Lid geworden op: 02 jan 2012 23:28
Locatie: Antwerpen

Re: Davorin Denovic

Bericht door Arclaud »

Deadl0ck schreef: Er staat wel een kopje "How to buy" rechts...
Nu zie ik het, bedankt! Inderdaad wel stevig aan de prijs die pijpen.
Het leven is wat onze gedachten ervan maken.

Gebruikersavatar
Marco70
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 nov 2014 05:17
Locatie: Oostende

Re: Davorin Denovic

Bericht door Marco70 »

Hallo wil me niet moeien maar zijn prijzen vallen echt wel mee,maar die prijzen op de site's zijn van externe verkopers en die moeten er ook aan verdienen het beste stuur je hem zelf een mail voor een prijs al liggen zijn prijzen ongeveer rond de 200 euro maar dat is het echt wel waard ikzelf heb er pas 3 maar ik ga er zeker nog meer bestellen,ze zijn groot en zwaar maar zo Heb ik ze graag een vriendelijke gast en snel,maar zoals hij zelf zegt hij is werktuigkundige dus je moet laten weten Wat hij moet maken
Chris askwith is iets duurder maar maakt ook hele mooie pijpen maar ook heel vriendelijk en een vriend van glenn quilch van gq tobacco zoals gezegt vraag aan hun de prijs en het zou je best bevallen .

Godfrey59

Re: Davorin Denovic

Bericht door Godfrey59 »

Zijn pijpen zijn idd stevig aan de prijs , echter zijn meeste creaties zijn van Morta gemaakt welke altijd duurder liggen in de markt.

Godfrey

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Davorin Denovic

Bericht door Deadl0ck »

Marco70 schreef:Hallo wil me niet moeien maar
Je beseft je dat die "maar" je statement "wil me niet moeien" volledig onwaar maakt? Blijkbaar wou je het wel, want je deed het. Geen probleem overigens, altijd leuk mensen meningen te zien geven, dit is tenslotte een platform om te communiceren.

De waarde van een pijp is subjectief, net de een meer besteedbaar inkomen heeft dan een ander. Dus waar jij 200 euro voor een pijp niet veel vind, is het voor iemand in de bijstand bijvoorbeeld een god's vermogen waar een jaar voor gespaard moet worden.

Met andere woorden, zijn prijzen vallen voor jou wel mee. Voor Arclaud zijn ze blijkbaar wel stevig aan de prijs. Gelukkig kunnen meningen verschillen.
Groet, Mark

Plaats reactie