Heel fraai! Altijd schitterend wat mensen zoal bedenken als alternatief voor de boom met ballen, vaak regelrechte kunst!
Ikzelf ben helaas van het ouderwetse en nogal kitscherige type. Veel licht en glitter graag in deze donkere dagen!
Mijn kerstkaart dit jaar is (onder andere) een afscheid van jaren lang gezeul met echte kerstbomen.
web 1920afd 20-11-2017 em5 2030 c.JPG
Met zonder auto wordt dat al snel een oerhollands tafereeltje, al was dat verbazend vaak door de regen in plaats van de sneeuw.
Helaas hield in mijn omgeving de ene na de andere kerstboomhandelaar het voor gezien, en nu zijn kerstbomen eigenlijk alleen nog bij grote tuincentra en Appie te krijgen, doorgaans reeds verpakt. Voor mij en mijn fietsje in elk geval te ver weg, en de laatste jaren dan ook aangewezen op vierwielige vrienden. En het nadeel van een voorverpakte boom is dat je er thuis pas achter komt hoe breed het kreng is, en ik heb niet zo heel veel plek...
Ik probeer het dit jaar eens met een echte kunstboom... In elk geval alvast geen allergische reactie na het transport of het optuigen, dat is winst.
web afd 11-12-2017 EM5 2149 b.jpg
En de eerste twee bezoekers herkenden geen kunstboom, dus zo nep is het nu ook weer niet. Al twijfel ik zelf nog steeds over wat ik er nu eigenlijk van vindt...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.