Algemeen Flatlander Flake Topic

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Afficionado
Berichten: 367
Lid geworden op: 21 jan 2016 13:13
Locatie: Tielt-Winge BE

Re: Forumtabak Flatlander Flake: De laatste uitgifte!

Bericht door Afficionado »

alle conversaties in orde gebracht en betaling gedaan. Zit nu braaf op de postbode te wachten. :D
Happy smoking

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8807
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Forumtabak Flatlander Flake: De laatste uitgifte!

Bericht door The_Undertaker »

Gisteren mijn bestelling afgehaald tijdens de meeting. Binnenkort maar eens een blikje opentrekken, en de rest maar achter in de kast verstoppen :mrgreen:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Gebruikersavatar
Stoker
Berichten: 846
Lid geworden op: 19 jul 2016 21:00
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Forumtabak Flatlander Flake: De laatste uitgifte!

Bericht door Stoker »

ik heb de mijne ook opgehaald gisteren :D wat een drukte daar er kon wel een meeting zijn of loopt die zaak gewoon zo goed :lol:

erg blij met de organisatie dus Mark en Arno bedankt mannen ... mogen toch wel blij zijn dat jullie zoon hart voor ons geliefde forum hebben anders hadden we niks.. hoop dat we nog vele malen van jullie inspanningen kunnen genieten (meetings en andere tabakken)

vond het leuk jullie ook eens een keer gesproken te hebben ( geld ook voor alle anderen natuurlijk ) en om jullie verhalen over de verschillende ervaringen aan te horen.

nogmaals bedankt voor al jullie moeite en er zal van genoten worden =D> =D>

:-? :-? :-?
:-T [-X GonE .......... LiKe A FaRt iN ThE WinD !! :roll: :lol:

Mijn PijpenCollectie : viewtopic.php?f=41&t=10069
Mijn Tabakken : viewtopic.php?f=48&t=9841

Gebruikersavatar
Rudolus
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 mei 2016 16:04
Locatie: Westhoek (BE)

Re: Forumtabak Flatlander Flake: De laatste uitgifte!

Bericht door Rudolus »

Hier vandaag in het verre westen van het Vlaamsche land 2 blikken Flatlander ontvangen met een extra besteld presentje voor mezelf, namelijk een blikje Erik Stokkebye 1855. Alles in goede staat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Gebruikersavatar
Afficionado
Berichten: 367
Lid geworden op: 21 jan 2016 13:13
Locatie: Tielt-Winge BE

Re: Forumtabak Flatlander Flake: De laatste uitgifte!

Bericht door Afficionado »

Vrijdag namiddag heeft de postbode mijn vijf blikjes geleverd.

Met dank aan iedereen voor een zeer vlotte afwikkeling. Morgen zal het eerste blikje aangebroken worden.
Happy smoking

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2151
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Forumtabak Flatlander Flake: De laatste uitgifte!

Bericht door Deadl0ck »

Ik loop vandaag even binnen bij schimmel & Co, ga ik even kijken wat er nog ligt, daarna hier wat herinneringen uitsturen.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2151
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Forumtabak Flatlander Flake: De laatste uitgifte!

Bericht door Deadl0ck »

Het plakkertje mag inmiddels al een tijdje af van dit topic, alles is verder rond gekomen.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Algemeen Flatlander Flake Topic

Bericht door Eliminator »

Beste mensen,

er stonden nog meerdere topics in onze marktplaats voor tabak inzake de productie en afwikkeling van de Flatlander Flake forumtabak.
Alles is uiteraard al lange tijd rond, zo blijkt ook uit de laatste post van Mark die de verspreiding heeft begeleid en heb dan ook in samenwerking met de geestelijk vader van de Flatlander Arno, besloten al deze topics samen te voegen en (om dit stukje geschiedenis toch niet helemaal vaarwel te zeggen) te verplaatsen naar Tabak Algemeen.
Het betreft immers al lang geen marktplaats-object meer.

p.s. 1 op het topic van smoking-rob na dan uiteraard, dat blijft wel een marktplaats item.

p.s. 2 voor uw recensie omtrent deze tabak > viewtopic.php?f=47&t=10099
Afbeelding

Plaats reactie