Oude tabak beter? Hoe oud zijn deze 2 dozen?

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1514
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Oude tabak beter? Hoe oud zijn deze 2 dozen?

Bericht door junksculp »

Vandaag 2 dozen tabak gehaald:

Afbeelding

Afbeelding
Kan iemand mij vertellen of tabak beter wordt naarmate hij ouder wordt? Hoe oud is deze doos ongeveer? Kost nu 16 euro aangeschaft voor 12,50 euro. Ik heb het idee dat meneer Deckers in Heerlen veel oude tabak heeft. De andere doos:

Afbeelding

Afbeelding
Deze doos was ook 13,50 euro kost nu ook al 16 euro. Weet iemand waarom deze een groen prijsetiket heeft en de andere een rode? Hoop dat iemand me kan helpen.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7978
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Oude tabak beter? Hoe oud zijn deze 2 dozen?

Bericht door Arno »

Goede tabak wordt beter naarmate die ouder wordt. Matige of slechte tabak blijft matig of slecht.. Voor meer info over het laten rijpen van tabakken zie mijn blog: https://dutchpipesmoker.wordpress.com/2 ... he-better/
Dunhill tabakken zijn in 2012 hier weer geherintroduceerd. Gezien de prijs denk ik ook dat Nightcap uit dat jaar komt. Het blik Rattrays Black Mallory kan ook goed van rond die tijd komen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1514
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Oude tabak beter? Hoe oud zijn deze 2 dozen?

Bericht door junksculp »

Arno schreef:Goede tabak wordt beter naarmate die ouder wordt. Matige of slechte tabak blijft matig of slecht.. Voor meer info over het laten rijpen van tabakken zie mijn blog: https://dutchpipesmoker.wordpress.com/2 ... he-better/
Dunhill tabakken zijn in 2012 hier weer geherintroduceerd. Gezien de prijs denk ik ook dat Nightcap uit dat jaar komt. Het blik Rattrays Black Mallory kan ook goed van rond die tijd komen.
Ik zal de tabak morgen eens proberen. De man in de winkel had echt nog veel oude tabak staan :shock: :shock:

Gebruikersavatar
Meester W
Berichten: 1792
Lid geworden op: 28 jan 2014 15:39

Re: Oude tabak beter? Hoe oud zijn deze 2 dozen?

Bericht door Meester W »

Oude mannen bezitten vaak oude tabak en soms jongere vrouwen
I wasn’t born to follow..

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1514
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Oude tabak beter? Hoe oud zijn deze 2 dozen?

Bericht door junksculp »

Meester W schreef:Oude mannen bezitten vaak oude tabak en soms jongere vrouwen
Hij heeft wel een papegaai :mrgreen:

Plaats reactie