Assortiment in Kleve

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4215
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Assortiment in Kleve

Bericht door Ribbon »

Binnenkort verblijf ik een aantal dagen in de buurt van Nijmegen. Ik wil dan een uitstapje maken naar Kleve en uiteraard ook even langs Edler.

Wie weet wat ik daar ongeveer kan verwachten qua assortiment tabakken? Zijn er (non-aromatic) huisblends die ik echt eens moet proberen? Kom ik daar ook HU blends tegen? Wat hebben ze aan SG, Dunhill etc.?
Huidige rotatie:HU Indaba (2014), Orlik Bull's Eye (2014), John Patton - Storm Front (2019)

Gebruikersavatar
Wowbagger
Berichten: 6378
Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31

Re: Assortiment in Kleve

Bericht door Wowbagger »

Ribbon schreef:Binnenkort verblijf ik een aantal dagen in de buurt van Nijmegen. Ik wil dan een uitstapje maken naar Kleve en uiteraard ook even langs Edler.

Wie weet wat ik daar ongeveer kan verwachten qua assortiment tabakken? Zijn er (non-aromatic) huisblends die ik echt eens moet proberen? Kom ik daar ook HU blends tegen? Wat hebben ze aan SG, Dunhill etc.?
De huisblends zijn volgens mij over het algemeen wel Aromatics maar vraag gerust even in je beste steenkolenduits aan Andreas. Verder behoorlijk wat SG (ook de Winterflake e.d.) en Dunhill, helaas geen HU. De Empire-flakes van Planta zijn over het algemeen ook wel aanwezig, en bij tijd en wijlen ook J.F. Germain & sons, dingen als Brown flake, Medium flake en Special latakia alhoewel die laatste mijn vorige bezoek niet aanwezig was. Ook die zijn wellicht onderhevig aan EU-geneuzel.

Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4215
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Re: Assortiment in Kleve

Bericht door Ribbon »

Ah oké, thanks.

Ik dacht; misschien hebben ze nog wel een Dark Strong achtige huisflake ofzo ;)
Huidige rotatie:HU Indaba (2014), Orlik Bull's Eye (2014), John Patton - Storm Front (2019)

Plaats reactie