Geen Peterson St. Patricksday 2018 tabak in de benelux.

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2151
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Geen Peterson St. Patricksday 2018 tabak in de benelux.

Bericht door Deadl0ck »

Heb gister een half uurtje koffie zitten drinken met de vertegenwoordiger van de importeur.

Die wist mij, na een telefoontje naar de zaak, te vertellen dat er productie problemen waren, en dat er daarom een zeer beperkte beschikbaarheid van St. Patrick 2018 gaat zijn, dusdanig zelfs, dat als ze deze tabak voor de benelux uit zouden willen brengen, wat wel de bedoeling was, ze deze pas in april op de markt konden brengen. Daarom word er dus maar van af gezien, gezien dit te ver na st. patrick gaat zijn.

Jammer, want de saus zou nagenoeg dezelfde worden als degene die over de 2015 (de cube) versie zou zitten. 2017 hadden ze ook al niet op de markt gebracht, vanwege de tegenvallende verkopen van de 2016 versie.

In Duitsland is de 2018 overigens wel te krijgen.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14897
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Geen Peterson St. Patricksday 2018 tabak in de benelux.

Bericht door Bommel »

Misschien heeft Rudi in WW een paar grammetjes.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: Geen Peterson St. Patricksday 2018 tabak in de benelux.

Bericht door Massis »

Deadl0ck schreef: 14 mar 2018 12:36 Heb gister een half uurtje koffie zitten drinken met de vertegenwoordiger van de importeur.

Die wist mij, na een telefoontje naar de zaak, te vertellen dat er productie problemen waren, en dat er daarom een zeer beperkte beschikbaarheid van St. Patrick 2018 gaat zijn, dusdanig zelfs, dat als ze deze tabak voor de benelux uit zouden willen brengen, wat wel de bedoeling was, ze deze pas in april op de markt konden brengen. Daarom word er dus maar van af gezien, gezien dit te ver na st. patrick gaat zijn.

Jammer, want de saus zou nagenoeg dezelfde worden als degene die over de 2015 (de cube) versie zou zitten. 2017 hadden ze ook al niet op de markt gebracht, vanwege de tegenvallende verkopen van de 2016 versie.

In Duitsland is de 2018 overigens wel te krijgen.
Van de 2017 heb ik volgens mij thans 3 blikjes liggen thuis? Vanavond eens dubbelchecken.
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Gebruikersavatar
Stoker
Berichten: 846
Lid geworden op: 19 jul 2016 21:00
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Geen Peterson St. Patricksday 2018 tabak in de benelux.

Bericht door Stoker »

2017 had ik ook gewoon ( zeg wel gewoon maar dat was het niet echt) Natuurlijk via een ander forum lid die mij nu al vaker van K&P toebehoren voor ziet . waar ik zeer dankbaar voor ben
:-T [-X GonE .......... LiKe A FaRt iN ThE WinD !! :roll: :lol:

Mijn PijpenCollectie : viewtopic.php?f=41&t=10069
Mijn Tabakken : viewtopic.php?f=48&t=9841

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2151
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Geen Peterson St. Patricksday 2018 tabak in de benelux.

Bericht door Deadl0ck »

Ik weet alleen dat ik het niet in de winkel heb zien liggen bij Willem, en dat de vertegenwoordiger mij verteld heeft dat het inderdaad niet in Nederland op de markt is geweest.
Groet, Mark

Plaats reactie