Waar te koop ?

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Godfrey59

Waar te koop ?

Bericht door Godfrey59 »

Waar is de I Q van Lane te koop tegen een redelijk verzenbedrag ?

Godfrey
Laatst gewijzigd door Godfrey59 op 28 apr 2014 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Waar te koop ?

Bericht door Arno »

Godfrey59 schreef:Waar is de I Q van Lane te koop tegen een redelijk verzenbedrag ?
Beter zoeken waar je anders ook zoekt :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Arno op 28 apr 2014 13:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Godfrey59

Re: Waar te koop ?

Bericht door Godfrey59 »

Verrek ? ik begin kippig te worden geloof ik :lol: maar bedankt .

Godfrey
Laatst gewijzigd door Godfrey59 op 28 apr 2014 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4212
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Re: Waar te koop ?

Bericht door Ribbon »

Ik begrijp hieruit dat we niet al te moeilijk meer hoeven te doen over het openlijk bespreken van onze overzeese leveranciers? :?
Huidige rotatie:HU Indaba (2014), Orlik Bull's Eye (2014), John Patton - Storm Front (2019)

Godfrey59

Re: Waar te koop ?

Bericht door Godfrey59 »

Robb schreef:Ik begrijp hieruit dat we niet al te moeilijk meer hoeven te doen over het openlijk bespreken van onze overzeese leveranciers? :?
Hoi

Ik heb het aangepast . Als Arno het ook even wijzigt :lol: Al denk ik dat het niet veel uitmaakt gezien wat hier allemaal aan buitenlandse tabakken voorbij komt en geshowd wordt . Iemand die twee keer nadenkt weet ook wel dat dit niet door SantaClaus door de schoorsteen geleverd wordt :lol: . Mij maakt het niet uit ik ben altijd voor openheid ipv geheimzinigheid wat alleen maar vragen en nieuwsgierigheid oproept. Als een bepaald merk het niet wil hebben is dit natuurlijk een ander verhaal maar we hebben het over de webshops in tabak .

Godfrey

Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4212
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Re: Waar te koop ?

Bericht door Ribbon »

Godfrey59 schreef:
Robb schreef:Ik begrijp hieruit dat we niet al te moeilijk meer hoeven te doen over het openlijk bespreken van onze overzeese leveranciers? :?
Hoi

Ik heb het aangepast . Als Arno het ook even wijzigt :lol: Al denk ik dat het niet veel uitmaakt gezien wat hier allemaal aan buitenlandse tabakken voorbij komt en geshowd wordt . Iemand die twee keer nadenkt weet ook wel dat dit niet door SantaClaus door de schoorsteen geleverd wordt :lol: . Mij maakt het niet uit ik ben altijd voor openheid ipv geheimzinigheid wat alleen maar vragen en nieuwsgierigheid oproept. Als een bepaald merk het niet wil hebben is dit natuurlijk een ander verhaal maar we hebben het over de webshops in tabak .

Godfrey
Er komt hier inderdaad veel voorbij aan buitenlandse rookwaar. Het gaat me er meer om dat de douane en andere overheidsinstellingen hun graantje mee willen pikken bij internationale tabakshandel. Op het moment dat openlijk bekend is wie er bij welke webshop koopt, wordt het voor de douane makkelijker om pakjes te traceren en de ontvanger te laten betalen. Ik weet dat er mensen zien die hier al eerder mee te maken hebben gehad. In dit topic valt daar het 1 en ander over terug te lezen: http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic ... e&start=40

Ik ben het wel met je eens dat de mensen bij de overheid ook niet achterlijk zijn. Maar we moeten het ze niet te makkelijk maken. :wink:
Huidige rotatie:HU Indaba (2014), Orlik Bull's Eye (2014), John Patton - Storm Front (2019)

Godfrey59

Re: Waar te koop ?

Bericht door Godfrey59 »

Tja , zal wel altijd zo blijven zolang een Europa nog ver weg is ( qua belasting dan ) Als ik zie wat hier aan sterke drank vanuit Duitsland richting Nederland de grens over gaat dat wil je niet weten . Ook op de ferry schepen vanuit Frankrijk naar Engeland sta ik altijd met verbazing te kijken wat er aan drank en rookwaar ingeslagen wordt .

Godfrey

Snedder

Re: Waar te koop ?

Bericht door Snedder »

Godfrey59 schreef:Waar is de I Q van Lane te koop tegen een redelijk verzenbedrag ?

Godfrey
Hallo Godfrey,

Ik begreep uit een reactie van een forumgebruiker dat het mogelijk is om de losse pijpkopen van Eriksen bij jou te kopen.

Klopt dit nog steeds?

Groet Snedder

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Waar te koop ?

Bericht door Eliminator »

Godfrey is al een lange tijd geen aanwezige meer hier op het forum Snedder.
Afbeelding

Snedder

Re: Waar te koop ?

Bericht door Snedder »

Eliminator schreef:Godfrey is al een lange tijd geen aanwezige meer hier op het forum Snedder.
Dat is jammer! Bedankt voor de info Eliminator.

Iemand enig idee waar je losse pijpkop kan kopen voor een Eriksen keystone?

Groet Snedder

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Waar te koop ?

Bericht door Arno »

Snedder schreef:
Eliminator schreef:Godfrey is al een lange tijd geen aanwezige meer hier op het forum Snedder.
Dat is jammer! Bedankt voor de info Eliminator.

Iemand enig idee waar je losse pijpkop kan kopen voor een Eriksen keystone?

Groet Snedder
Volgens mij heb ik nog een (1x gerookte) Eriksen keystone pijp liggen. Absoluut niet mijn ding dus als ik die nog heb (ben pas zaterdagavond weer thuis en zal dan even kijken) mag je het hele ding hebben tegen verzendkosten.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2151
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Waar te koop ?

Bericht door Deadl0ck »

Snedder schreef:
Eliminator schreef:Godfrey is al een lange tijd geen aanwezige meer hier op het forum Snedder.
Dat is jammer! Bedankt voor de info Eliminator.

Iemand enig idee waar je losse pijpkop kan kopen voor een Eriksen keystone?

Groet Snedder
En anders, Willem Schimmel in Zutphen heeft een aantal van de pijpen liggen, wellicht ook losse koppen.
Groet, Mark

Plaats reactie