Een pouch, maar welke was het ook alweer...

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Claude
Berichten: 540
Lid geworden op: 06 aug 2015 16:17

Een pouch, maar welke was het ook alweer...

Bericht door Claude »

Door een ander onderwerp, waar mooie (of de mooiste) etiket-ontwerpen werden geplaatst, zit ik nu al een paar dagen te denken aan een van de mooiste ontwerpen die ik ken. Alleen, vergeetachtig als ik de laatste tijd ben, kom ik absoluut niet op het merk, de variant. Wel heb ik een vrij onberispelijk geheugen als het om details gaat, dus ik waag deze gok hier.Misschien zijn er hier mensen die aan de hand van mijn beschrijving meteen weten waar ik het over heb:

Het was een Deense tabak, tien jaar geleden zag je hem nog wel eens hier en daar. Heb hem nooit gekocht, maar wel eens in handen gehad. Deense tabak is nooit mijn ding geweest. Het was een pouch waar een coating omheen zat van doorzichtig cellofaan. Het papier daaronder was van een prachtige kleur lichtblauw met zandkleurige accenten. En dan: erop stond afgebeeld een pijprokende man in een strandstoel. In mijn herinnering droeg hij een rieten hoed, een model met een vrij plat 'hoofd' en een ferme rand en een witte bies.

Ik kan me vergissen, maar de man op het pakje leek op deze meneer:

Afbeelding

Club Modiano. Een vloeipapier om sigarettenroker voor de worden zo mooi
Laatst gewijzigd door Claude op 09 sep 2015 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
Claude
Berichten: 540
Lid geworden op: 06 aug 2015 16:17

Re: Een pouch, maar welke was het ook alweer...

Bericht door Claude »

In een keer raak. En veel minder mooi dan in mijn herinnering! Net als mooie meisjes van vroeger moet je sommige dingen maar beter achter je laten en nooit meer terugzien.

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15086
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Een pouch, maar welke was het ook alweer...

Bericht door Eliminator »

Wow, een welverdiend =D> voor de heer Kiske :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Claude
Berichten: 540
Lid geworden op: 06 aug 2015 16:17

Re: Een pouch, maar welke was het ook alweer...

Bericht door Claude »

:-?

Plaats reactie