Voor de liefhebbers van Peterson St. Patricksday 2015

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
colourpipe
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 okt 2013 16:15

Voor de liefhebbers van Peterson St. Patricksday 2015

Bericht door colourpipe »

Hallo beste mederokers...

Aangezien ik dus een echte voorkeur heb voor Peterson tabak heb vond ik ook de St. Patrick pijptabak 2015 te gek.
Helaas werd dit in beperkte oplage gemaakt en is dus nu de St. Patrick 2016 aan de beurt. Ik heb net een blikje besteld en ben heel benieuwd.
Op youtube vond ik een Pipetobaccoreview over de St. Patrick tabak van 2016 waarin wordt gezegd :“Last years St. Patricksday pipe tobacco was so well received that this year they came out with Pounders Choice
which is the same blend as the 2015 Peterson St. Patricksday pipe tobacco..
Het schijnt dus nog gemaakt te worden maar nu onder de naam: Pounders Choice. Ook gewoon de kleine cubes...
Is hier iemand mee bekend? Ik wou een afbeelding van het blikje toevoegen maar het is zo nieuw of onbekend volgens mij dat ik niet eens een foto op internet kon vinden.

Ik wou de link kopieëren en dat lukt dus ook niet :( :( maar voor de belangstellenden staat het filmpje onder Peterson St. Patrick's Day 2016 Pipe Tobacco Review
Beter al het water naar de zee moeten dragen dan in één keer een volle emmer leeg te moeten drinken....

Gebruikersavatar
rivulus
Berichten: 1389
Lid geworden op: 01 jun 2014 13:44
Locatie: Leiden

Re: Voor de liefhebbers van Peterson St. Patricksday 2015

Bericht door rivulus »

Founders choice. Als je van de P een F maakt vind je veel meer... :D
Afbeelding
"I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new."
Robert W. Service

Gebruikersavatar
colourpipe
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 okt 2013 16:15

Re: Voor de liefhebbers van Peterson St. Patricksday 2015

Bericht door colourpipe »

rivulus schreef:Founders choice. Als je van de P een F maakt vind je veel meer... :D
Afbeelding
OEPS !!!! Ik had mijn leesbril niet op en meende echt dat het een P was !! Inderdaad, je kan veel meer FOUNDEN op internet als je het ook goed intypt !
Beter al het water naar de zee moeten dragen dan in één keer een volle emmer leeg te moeten drinken....

Gebruikersavatar
colourpipe
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 okt 2013 16:15

Re: Voor de liefhebbers van Peterson St. Patricksday 2015

Bericht door colourpipe »

Dus..... Ik heb even contact gehad met Rein Jan Haye van de Oude Leeuw waar ik zelf dus ook al jaren mijn tabakken bestel met de vraag of het mogelijk is Peterson Founder's Choice ( dank je wel Rivulus :D )te bestellen. Hij heeft hierover contact gehad met zijn vertegenwoordiger maar op dit moment haalt de importeur deze tabak nog niet naar Nederland en zal ook (nog) niet in de Nederlandse tabakzaken te koop zijn .Mocht hier natuurlijk heel veel interesse voor zijn, hoe leuk zou het zijn dat bij voldoende afname er toch een nieuwe Peterson tabak in de schappen zou kunnen liggen..... Dus vandaar dat ik heel nieuwsgierig ben hoe St. Patricksday 2015 jullie is bevallen, of er nog steeds behoefte aan is en of het de moeite waard is om toch de importeur de stimulans te geven hier eens over na te denken.
Beter al het water naar de zee moeten dragen dan in één keer een volle emmer leeg te moeten drinken....

Gebruikersavatar
MaartenS
Berichten: 1339
Lid geworden op: 24 feb 2014 19:03
Locatie: ASD - JO22KI

Re: Voor de liefhebbers van Peterson St. Patricksday 2015

Bericht door MaartenS »

Staat nog een stapel (blikkie of 6 tot 8 ) St Particksday 2015 bij Hajenius op de Toonbank in Amsterdam.
gister nog steeds :D
The ultimate tyranny in a society is not control by martial law.
It is control by the psychological manipulation of consciousness,
through which reality is defined so that those who exist within it
do not even realize that they are in prison.
They do not even realize that there is something outside of where they exist.

Barbara Marciniak

Gebruikersavatar
rivulus
Berichten: 1389
Lid geworden op: 01 jun 2014 13:44
Locatie: Leiden

Re: Voor de liefhebbers van Peterson St. Patricksday 2015

Bericht door rivulus »

Rudy had op WW ook nog blikjes staan...
"I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new."
Robert W. Service

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14897
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Voor de liefhebbers van Peterson St. Patricksday 2015

Bericht door Bommel »

rivulus schreef:Rudy had op WW ook nog blikjes staan...
Die waren dan snel van eigenaar gewisseld, want ik heb ze gemist. :roll:
Afbeelding

Gebruikersavatar
rivulus
Berichten: 1389
Lid geworden op: 01 jun 2014 13:44
Locatie: Leiden

Re: Voor de liefhebbers van Peterson St. Patricksday 2015

Bericht door rivulus »

Zo terugkijkend denk ik dat dat de 2016 versie is geweest. Met die witte waarchuwingslabel over de halve voorkant lijken ze wel wat op elkaar.....
Bommel schreef:
rivulus schreef:Rudy had op WW ook nog blikjes staan...
Die waren dan snel van eigenaar gewisseld, want ik heb ze gemist. :roll:
"I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new."
Robert W. Service

Plaats reactie