WO Larsen - Classic

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

WO Larsen - Classic

Bericht door Eliminator »

Brand: W.O. Larsen

Blender: Orlik Tobacco Company A|S
Tin Description: Golden Virginia from North Carolina and top grades of tobaccos from Brazil, Malawi, Mexico and Zimbabwe with an addition of Black Cavendish are blended with the greatest care. A blend which by its pleasant flavor ensures many hours of comfortable and enjoyable relaxation to the pipe smoker.
Country of Origin: DK
Curing Group: Flue Cured
Contents: Black Cavendish
Virginia
Cut: Ribbon
Packaging: Tin - 100 gram collectable
http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... C&TID=1313


Afbeelding
Afbeelding

robvoorburg
Berichten: 12673
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Bericht door robvoorburg »

Enkele jaren geleden meegenomen op vakantie naar Frankrijk, voornamenlijk vanwege het leuke doosje en mijn andere positieve ervaringen met de tabak van Larsen.

Dit vond ik een neutrale, zachte tabak, allemaal niets mis mee, echter voor mij heeft deze te weinig karakter om nog eens aan te schaffen. Geen klik mee.
Op een terrasje een Franse pijprokende collega er een pijp van laten stoppen. Toevallig zaten zij later naast ons bij het restaurant, waar hij nogmaals bedankte voor deze lekkere tabak. Heb hem de rest van de inhoud van het blik gegeven.

Gebruikersavatar
dr. Watson
Berichten: 987
Lid geworden op: 20 feb 2009 12:46
Locatie: Meppel

Bericht door dr. Watson »

Ik heb hem twee keer mogen proeven en vond dat hij geen kakrakter had.

Gebruikersavatar
ljaarsveld
Berichten: 59
Lid geworden op: 09 jan 2013 23:51
Locatie: Deventer

Re: WO Larsen - Classic

Bericht door ljaarsveld »

Inderdaad weinig karakter. Weinig zoet. Soms zelfs 'zout'. Zo proef ik het althans voor op de tong. Rookt wel makkelijk. Geen bite. Tabak om gedachteloos te roken. Daarmee wil ik dus aangeven dat je niet over deze tabak hoeft na te denken. Gewoon plezierig. Niet meer, niet minder...
Ceci n'est pas une pipe

Plaats reactie