Winslow - No 2

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Winslow - No 2

Bericht door Eliminator »

Brand: POUL WINSLOW
Blender: POUL WINSLOW
Tin Description: Three year old and selected bright Virginia tobaccos blended with Cured Black Cavendish. Each leaf type is individually cut and seasoned with Vanilla-Maple flavor and cream liqueur before they are mixed by hand. The graceful interaction between different cuts and wondeful aromas develops over a 40 day rest period
Country of Origin: DENMARK
Curing Group: Air Cured
Contents: Black Cavendish
Virginia
Cut: Ribbon
Packaging: 100 gr
http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... P&TID=3460


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jarnogab
Berichten: 2694
Lid geworden op: 20 feb 2011 16:21
Locatie: Nieuwpoort (Vlaanderen)

Re: Winslow - No2

Bericht door jarnogab »

Ik heb vandaag Winslow No 1 gerookt en ben in blijde verwachting van een blik dat ervan zal in de bus vallen.
Zodoende even wat rondgesurfd op dit tabaks-subforum en bij Winslow No 2 uitgekomen (dit topic dus).

Tot mijn grote verbazing heeft niemand hier al enige review gepost (met uitzondering van het basisreview van topicstarter Eliminator).
Heeft ondertussen iemand deze al gerookt?

En is er enige reden voor het klaarblijkelijke verschil in populariteit met de WinsloW No 1?
Groeten,
jarnogab

Winslow Collector

Re: Winslow - No2

Bericht door Winslow Collector »

jarnogab schreef:Tot mijn grote verbazing heeft niemand hier al enige review gepost (met uitzondering van het basisreview van topicstarter Eliminator).
Heeft ondertussen iemand deze al gerookt?

En is er enige reden voor het klaarblijkelijke verschil in populariteit met de WinsloW No 1?
Mijn vraag is eerder: waar is deze nog te koop?
Nummers 1 en 3 zijn gewoon te koop, nummer 2 kom ik al jaren niet meer tegen. Heb hem vroeger wel eens gerookt, maar mijn keuze is destijds duidelijk op No.1 gevallen.

Gebruikersavatar
jarnogab
Berichten: 2694
Lid geworden op: 20 feb 2011 16:21
Locatie: Nieuwpoort (Vlaanderen)

Re: Winslow - No2

Bericht door jarnogab »

Winslow Collector schreef:
jarnogab schreef:Tot mijn grote verbazing heeft niemand hier al enige review gepost (met uitzondering van het basisreview van topicstarter Eliminator).
Heeft ondertussen iemand deze al gerookt?

En is er enige reden voor het klaarblijkelijke verschil in populariteit met de WinsloW No 1?
Mijn vraag is eerder: waar is deze nog te koop?
Nummers 1 en 3 zijn gewoon te koop, nummer 2 kom ik al jaren niet meer tegen. Heb hem vroeger wel eens gerookt, maar mijn keuze is destijds duidelijk op No.1 gevallen.
Dat verklaart eigenlijk mijn vraag wel. Bedankt.
Groeten,
jarnogab

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2842
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: Winslow - No2

Bericht door Luys »

Winslow Collector schreef:
jarnogab schreef:Tot mijn grote verbazing heeft niemand hier al enige review gepost (met uitzondering van het basisreview van topicstarter Eliminator).
Heeft ondertussen iemand deze al gerookt?

En is er enige reden voor het klaarblijkelijke verschil in populariteit met de WinsloW No 1?
Mijn vraag is eerder: waar is deze nog te koop?
Nummers 1 en 3 zijn gewoon te koop, nummer 2 kom ik al jaren niet meer tegen. Heb hem vroeger wel eens gerookt, maar mijn keuze is destijds duidelijk op No.1 gevallen.
Volgens mij zit hier ook een mogelijke verklaring in voor het niet meer kunnen vinden van een verkoper die nummer 2 heeft. Wellicht is voor een hoop mensen nummer 2 minst interessant, en is dat de reden dat 'ie nergens meer te krijgen is?
Pijproker des forums

Winslow Collector

Re: Winslow - No2

Bericht door Winslow Collector »

@Jarnogab, dankjewel voor de PB, je hebt antwoord.

@Luys, ik ga dit aan Winsløw vragen wanneer we hem bezoeken. Tenminste: ALS we hem bezoeken. We zitten nog steeds op een bevestiging van hem te wachten voor ons bezoekje op 5 of 6 maart, maar hij weet nog niet of hij dan wel thuis is. De beste man heeft blijkbaar een wispelturige of onzekere agenda. (Wij dringen al aan op bevestiging, want wij willen weten waar we een hotel moeten boeken.)

Gebruikersavatar
Mikali
Berichten: 1127
Lid geworden op: 21 sep 2011 16:57
Locatie: Ranst

Re: Winslow - No2

Bericht door Mikali »

Zag deze vandaag te koop staan bij Huis Verloo in Antwerpen. Vroeg me alleen af of er hier ervaring mee is?
De winslow nr1 staat in men top 3 maar kan deze eraan tippen ?
"Een tevreden pijproker is geen onruststoker"

Winslow Collector

Re: Winslow - No2

Bericht door Winslow Collector »

Mikali schreef:Zag deze vandaag te koop staan bij Huis Verloo in Antwerpen. Vroeg me alleen af of er hier ervaring mee is?
De winslow nr1 staat in men top 3 maar kan deze eraan tippen ?
Dit topic is nog van de vorige (oude) versie van No.2.
Inmiddels is er sinds kort een nieuwe versie met een topping van ananas (wél heerlijk). Dus ik vermoed dat Verloo de nieuwe heeft staan. (meteen ook het adres voor die andere vraag die je me met PB stuurde, voor jouw aansteker).

Als je me een PB'tje stuurt met jouw adres, stuur ik je wel een sample van de Winsløw No.2 op.

Plaats reactie