Mac Baren - Uncle Louie Whisky

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Mac Baren - Uncle Louie Whisky

Bericht door Eliminator »

Uncle Louie Whisky
--------------------------------------------------------------------------------

Brand: Mac Baren
Tin Description: Uncle Louie's Single Malt Whisky is the absolute, ultimate pleasure. The combination of sweet, aromatic Virginia, full-bodied Burley and Mac Baren's own Modern Cavendish with rich, golden whisky from the Scottish Highlands gives an excellent tobacco with a unique aroma and distinctive flavor.
Country of Origin: DK
Curing Group: Air Cured
Contents: Burley
Cavendish
Virginia
Flavoring: Whisky
Cut: Ribbon
Packaging: 40g Pouch
Blend Notes: Introduced in 2003.
http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... U&TID=2185

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
teunis
Berichten: 1495
Lid geworden op: 26 nov 2010 09:21
Locatie: Coevorden

Bericht door teunis »

Ik vond deze tabak niet aangenaam; vlak, de wisk(e)y niet erg aanwezig en rookte wat scherp. Dat heb ik al snel bij een hoger aandeel Virginia, dus zal dat hier ook wel in zitten. Half pakje bij de meeting weggegeven. Koop het niet meer.
Wie zoekt naar (een) waarheid, moet durven twijfelen.

niels tacoma
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 nov 2009 23:59

Bericht door niels tacoma »

En dan presenteer ik me even als ontvanger :lol: 8) Ik ben op zich wel heel erg dol op Virginia's. Een beetje duwen en schuiven om het goed te krijgen kan geen kwaad. Hoewel de maak toch inderdaad wel een beetje vlak overkomt, en dat is zonde... Ben er toch wel blij mee, goed voor de wandeling als je niet 100% kan genieten van wat je rookt. Maar ze doet tekort aan het leesgestoelte waar ik m'n betere pijpjes en tabaken geniet...

Cheers,
Taco
"het word hier een beetje bewolkt" hoorde ik laatst achter me op het terras waar we onze tabak genoten

Plaats reactie