HU Tobacco - Hadde's Best Irish

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
smoking-rob
Berichten: 544
Lid geworden op: 18 sep 2011 23:25

HU Tobacco - Hadde's Best Irish

Bericht door smoking-rob »

Van zijn site (edit)
Light and medium brown Virginias from Africa, blended with a good measure of Louisiana Perique and Darkfired Kentucky. An elaborate casing of Irish character gives this blend its special character, always present but never drowning out the tobacco‘s superb quality. Hadde‘s Best Irish is a temptation for aroma lovers, and for fans of natural tobaccos looking to give themselves a treat.

Nicotine: 3

Aromatisation: Honey / Almond / Geranium


Flavor: 3 (Aromatisation - english style)

Chart: 1 (light) to 6 (strong
Een heerlijk zoete, maar krachtige tabak in de broken flake vorm, die verbazend veel lijkt op Sir William Blauw, echter subtieler en verfijnder.
Heel vol, pikant en zoet met een goede dosis Perique, de zoetigheid lijkt soms wat meer, dan wat minder te zijn.
Dit kan zijn omdat de diverse tabakken apart gesausd zijn.
Een aanrader!

-------------------------------------------

United Passion - Hadde`s Best Irish

Brand: HU - Tobacco
Blender: Hans Wiedemann
Tin Description: For 30 years now, Hadde has been my friend. He is the communicator in our circle, and that alone demands that his signature tobacco be something special. Hadde loves aromatic blends, so for him I created a medium-strong Broken Flake. Light and medium brown Virginias from Africa, blended with a good measure of Louisiana Perique and Darkfired Kentucky. An elaborate casing of Irish character gives this blend its special character, always present but never drowning out the tobacco‘s superb quality. Hadde‘s Best Irish is a temptation for aroma lovers, and for fans of natural tobaccos looking to give themselves a treat.
Country of Origin: Germany
Curing Group: Air Cured
Contents: Burley
Virginia
Perique
Cut: Broken Flake
Packaging: 100 gr tin
http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... U&TID=4506
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Veel van mijn geld gaat in rook op...

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: HU Tobacco - Hadde's Best Irish

Bericht door Eliminator »

*Info tobaccoreview toegevoegd & topictitel aangepast, Eliminator*
Afbeelding

Gebruikersavatar
culann
Berichten: 1074
Lid geworden op: 09 apr 2011 13:36
Locatie: Eindhoven

Re: HU Tobacco - Hadde's Best Irish

Bericht door culann »

Nu bezig met een pijp gevuld met deze heerlijke tabak, zoals boven beschreven komt deze in de buurt van de Sir William - Special Blend, echter heb ik het idee dat deze net wat romiger van smaak is. Het is pas de tweede pijp die ik van deze tabak rook dus heel veel kan ik er nog niet van zeggen (bij SW Special Blend duurde het toch wel een half blikje tot ik 'm kon waarderen, maar daarna bleek 'ie ook wel echt een super tabak en bij deze tabak viel 'ie meteen in de smaak) maar kan niets dan positief over deze tabak zijn! In de sample die ik heb mogen ontvangen van smoking-rob zit nog zeker genoeg om nog twee pijpen te roken, dus kom hier nog op terug om er meer over te schrijven, maar ik denk dat ik zeker sowieso nog wel eens binnenkort een bestelling ga plaatsen via internet om een blik van deze tabak aan te schaffen.

Plaats reactie