Winslow - No 3

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MilleLuci
Berichten: 5305
Lid geworden op: 09 mei 2012 21:52
Contacteer:

Winslow - No 3

Bericht door MilleLuci »

Gisteren uit het blik van Yorrick een pluk in de droompijp gestopt. De geur heerlijk subtiel citrus en dit proef je ook. Heb geen inhoudelijke info qua samenstelling helaas. Maar ik was sweet verrast. Ga ik zeker nog een keer proberen.
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhialto
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 mar 2013 17:30

Re: Winslow- No 3

Bericht door Rhialto »

Alleen nog maar de no1 geproeft. Hoe verhoud de 3 zich met de 1 vind je? Benieuwd!

Gebruikersavatar
MilleLuci
Berichten: 5305
Lid geworden op: 09 mei 2012 21:52
Contacteer:

Re: Winslow- No 3

Bericht door MilleLuci »

Rhialto schreef:Alleen nog maar de no1 geproeft. Hoe verhoud de 3 zich met de 1 vind je? Benieuwd!
Verhouden in wat precies? Ik heb no 1 hier en no 3 niet. Sowieso totaal verschillend qua geur en smaak. No 3 fruitig en no 1 meer vanille. Ik heb geen sample dus deze vraag is voor iemand die ze echt beiden heeft en dan in verhouding tot wat jij precies wilt weten.

Ciao
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhialto
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 mar 2013 17:30

Re: Winslow- No 3

Bericht door Rhialto »

Wat denk je? De verpakking niet natuurlijk. De smaak en geur natuurlijk. We hebben het tenslotte over tabak. Maar je zegt het al. Totaal verschillend dus.

Gebruikersavatar
Rhialto
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 mar 2013 17:30

Re: Winslow- No 3

Bericht door Rhialto »

Of welke zoeter is, lichter rookt, zoals de harlekin. Etc...

Gebruikersavatar
MilleLuci
Berichten: 5305
Lid geworden op: 09 mei 2012 21:52
Contacteer:

Re: Winslow- No 3

Bericht door MilleLuci »

Tsja heer Rhialto de schitterende, de verhouding tot tabaksstructuur had ook gekund of hoe rookt de een op in verhouding tot de ander. Het is net als de Rialtobrug, je loopt van de ene prachtige kant naar de andere en treft weer iets anders moois! Misschien kun je ergens een sample vandaan krijgen dan kun je voor jezelf kijken hoe jij het ervaart. Ik vond de no 3 bijzonder aangenaam en dat was gisterenavond in goed gezelschap en op historische locatie, dus die ervaring maakt het nog leuker :D
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

spitfire
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 dec 2013 16:35
Locatie: Zichem

Re: Winslow - No 3

Bericht door spitfire »

Deze tabak rook ik voornamelijk 's avonds in aanwezigheid van mijn vrouw, ze houdt bepaald van de geur (anders rook ik Latakia en dan gaat ze lopen ! Soms doe ik dit trouwens ook ! ) en ik moet zeggen dat het één van de weinige aromatische tabakken is die ik tot op het einde kan roken zonder wrange nasmaak. Deze tabak blijft smakelijk tot het einde en dan nog vraag mijn innerlijke stem om meer !! :oops: :P

Gebruikersavatar
Moonhowler
Berichten: 886
Lid geworden op: 01 mar 2013 22:00
Locatie: Barendrecht

Re: Winslow - No 3

Bericht door Moonhowler »

Ik heb deze ook een keer gerookt uit het blik vsn Yorrick. Wat mij bijstaat is dat er een subtiele bloemen aroma/smaak aanwezig was.
Howling for the masses!
Alles voor de BTW (Bier, Tabak en Wartaal)

Mijn pijpen collectie: viewtopic.php?f=41&t=5573&p=157262#p157262
Mijn Tabak collectie: viewtopic.php?f=48&t=6027

Plaats reactie