Dan Tobacco Manufacturing (DTM) - M.A. Mediteraneo

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hanno
Berichten: 113
Lid geworden op: 11 jul 2013 10:57
Locatie: Maarn

Dan Tobacco Manufacturing (DTM) - M.A. Mediteraneo

Bericht door Hanno »

Ook van deze tabak kon ik geen review vinden op http://www.tobaccoreviews.com maar ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen!

Sanfter Black Cavendish mit kleinem Anteil Virginia Cross Cut, veredelt mit einer Flavour-Komposition von Pfirsichen und Maracuja mit einem feinen Hauch Vanille.


Afbeelding


Alweer bedankt WC voor de ruime portie om te proberen! Ik was gewaarschuwd en heb deze tabak dan ook als laatste op de avond gerookt! Ik heb nog nimmer een tabak gerookt (tot nu toe) waarbij de smaak zo overduidelijk was! Het is overduidelijk PERZIK in geur en smaak! Ik zou zeggen een pittige smaak maar wel mild en geen tongbite! Voor mij een aanrader voor speciale momenten!
Een pijproker is geen onruststoker

Winslow Collector

Re: Dan Tobacco Manufacturing (DTM) - M.A. Mediteraneo

Bericht door Winslow Collector »

Graag gedaan, Hanno.

Dus tot nu toe "3 op 3" qua geprobeerde tabakjes van de samples? Mooi, we lopen erg parallel qua voorkeur, haha.

Ik heb je tabakken toegestuurd die allen hoog in mijn top "zoveel" staan. Qua lekker scoort deze zeker in mijn top 10, qua "heftig/pittig" is hij, na de BiBo, mijn nummer 2. Zoals je al schrijft: eentje voor het einde van de dag, al rook ik hem met dit weer, in de tuin, ook overdag graag.

Plaats reactie