Cornell & Diehl - Simply Elegant After Hours Flake

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
oldgreenfield
Berichten: 503
Lid geworden op: 21 jun 2014 22:34
Locatie: Ten Boer (gr)

Cornell & Diehl - Simply Elegant After Hours Flake

Bericht door oldgreenfield »

A Toney/Tarler blend. A night out wasn't complete without a trip to the “private club” for a Cuba Libre or two. Round out your evening, or any other time of day, with this Virginia flake, sweetened with the caramel and exotic-spiced elixir of the Islands: Dark rum.
Afbeelding
Brand :Cornell & Diehl
Blended By :Toney / Tarler
Manufactured By :Cornell & Diehl
Blend Type :Aromatic
Contents :Virginia
Flavoring :Caramel, Rum
Cut :Flake
Packaging :2oz Tin, 8oz Tin
Country US
Production Currently available
Where to Buy 4Noggins
Strength :Medium
Flavoring :Mild, Mild to Medium, Medium
Taste:Medium
Room Note: Pleasant
Het blikje is een bekend type uitvoering van C&D, je moet het opentrekken met een lipje. De buitenkant is mooi vorm gegeven. Bij het openen komt je direct de rum geur tegenmoet daarna iets fruitigs en zoets.
De inhoud is een flake maar wel een hele losse. Ze vallen bijna uit elkaar. Heb ze dus verder losgemaakt en de pijp er mee gestopt. Het aantsteken ging gemakkelijk en na twee keer bleef de pijp gemakkelijk branden tot het eind. Moet ik, onervaren als ik ben, nog al eens bijvlammen dat was nu niet nodig. Kon de pijp(en) tot het eind leeg roken.
Verwachtte heel wat van de smaak terug te proeven die ik geroken had maar helaas niets van rum of zoetigheid. Soms leek het meer naar sigaren te ruiken.
In het begin was het een beetje scherp, pittig. Na de helft van de pijp verdween dit en bleef er een ietwat kale smaak over eigenlijk werd het een beetje saai.
Volgens mij zit er een redelijk nicotine shot in.
Voor mij geen blijvertje. Had er meer van verwacht na het lezen van de recensies.
Voor wie het wil proberen pb even voor een sample. Niet allemaal tegelijk want het is maar een klein blikje.
Problemen zijn zo opgelost, wonderen duren wat langer.

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4924
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: Cornell & Diehl Simply Elegant After Hours Flake

Bericht door Sidekickelvis »

Heb hem ook gehad maar ka het me niet goed herinneren..... Da's meestal een slecht teken. Ik vond hem niet goed genoeg om te onthouden blijkbaar.
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Plaats reactie