Ribbon schreef:Paasei schreef:...in de late namiddag of avond.

Paasei schreef: Hou morgen rond 18h00 het forum in de gaten, dan zet ik het inschrijvingstopic open voor de meeting in Wuustwezel op 17 maart 2018.
Ribbon schreef:Paasei schreef:...in de late namiddag of avond.
Paasei schreef: Hou morgen rond 18h00 het forum in de gaten, dan zet ik het inschrijvingstopic open voor de meeting in Wuustwezel op 17 maart 2018.
Uit betrouwbare bron vernam ik dat er sprake was van enige malheur met zoekgeraakte teksten. Er is een teken van leven dus een reddingsactie hoeven we vooralsnog niet op touw te zettenBommel schreef:Zit ook al te wachten.
Wellicht heeft het met het tijd verschil te maken.
Gelukkig....stond al op uitrukken.The_Undertaker schreef:Uit betrouwbare bron vernam ik dat er sprake was van enige malheur met zoekgeraakte teksten. Er is een teken van leven dus een reddingsactie hoeven we vooralsnog niet op touw te zettenBommel schreef:Zit ook al te wachten.
Wellicht heeft het met het tijd verschil te maken.
Oké, dan klopt 't toch?The_Undertaker schreef:Ribbon schreef:Paasei schreef:...in de late namiddag of avond.![]()
Zeker! Maar Wilfred's opmerking was zo vreemd nog nietRibbon schreef: Oké, dan klopt 't toch?
Ik geloof dat de overzichtsfoto al diverse meetings achtereen vergeten is... Zutphen was er ook geen een gemaakt, en in WW ook niet, als ik het mij goed herinner.robvoorburg schreef:In Heukelum werd de "overzichtsfoto" van de aanwezigen
vergeten, in de gaten houden tijdens WW-18.
Met verse koppies erop.The_Undertaker schreef:Hoogste tijd voor een vers plaatje dus!
'k denk dat je gelijk hebt wat betreft WW , Mark,Deadl0ck schreef:Ik geloof dat de overzichtsfoto al diverse meetings achtereen vergeten is... Zutphen was er ook geen een gemaakt, en in WW ook niet, als ik het mij goed herinner.robvoorburg schreef:In Heukelum werd de "overzichtsfoto" van de aanwezigen
vergeten, in de gaten houden tijdens WW-18.
Mijn koppie is allang niet meer vers hoorBommel schreef:Met verse koppies erop.