Tassie is gepakt, over een uurtje komen mijn maatjes me ophalen, ik ben er klaar voor!
Mogelijks moeten we elkaar al eerder treffen Henricus. Aan het eind van de dag lag er nog een zakje met jouw naam erop en wat spullen erin, Wowbagger kwam 'm tegen en ik heb 'm maar meegenomen naar het Ermelose
Laten we ff mini meeten als het kan...The_Undertaker schreef: ↑28 okt 2019 16:46Het was weer een mooie dag gevuld met goede gesprekken en een aangenaam weerzien met de PRF'ers nadat ik enkele keren verstek moest laten gaan. Ik kijk al uit naar Bruustwezel!
Mogelijks moeten we elkaar al eerder treffen Henricus. Aan het eind van de dag lag er nog een zakje met jouw naam erop en wat spullen erin, Wowbagger kwam 'm tegen en ik heb 'm maar meegenomen naar het ErmeloseLaten we even PB'en over de overdracht.
Ik kijk wel uit, mijn pijp is het niet!
Deadl0ck schreef: ↑28 okt 2019 18:00Ik kijk wel uit, mijn pijp is het niet!ding was om weg te geven, maar niemand wou dr, zat opeens in mijn koffer bij het inpakken, dus ik heb um door gegeven.
Oooh, drommels, ik dacht al. Nou ja, dankjewel danDeadl0ck schreef: ↑28 okt 2019 18:00Ik kijk wel uit, mijn pijp is het niet!ding was om weg te geven, maar niemand wou dr, zat opeens in mijn koffer bij het inpakken, dus ik heb um door gegeven.
Hahaha Komt vanzelf ergens terecht waar die misschien wel welkom iS haha .robvoorburg schreef: ↑28 okt 2019 18:06Deadl0ck schreef: ↑28 okt 2019 18:00Ik kijk wel uit, mijn pijp is het niet!ding was om weg te geven, maar niemand wou dr, zat opeens in mijn koffer bij het inpakken, dus ik heb um door gegeven.
De doorgeef pijp!
Nou dan komt alles toch op zijn pootjes terechtArno schreef: ↑28 okt 2019 18:22Oooh, drommels, ik dacht al. Nou ja, dankjewel danDeadl0ck schreef: ↑28 okt 2019 18:00Ik kijk wel uit, mijn pijp is het niet!ding was om weg te geven, maar niemand wou dr, zat opeens in mijn koffer bij het inpakken, dus ik heb um door gegeven.
Van wie was de pijp oorspronkelijk? Ik ga de pijp overigens ook doorgeven, veeeeeel te groot voor mij. Het is exact het model wat de vader van een vriend van me rookt, dus daar gaat de pijp heen.
Kwam van stoker af. Maar ding mag serieus wat liefde krijgen eer ie weer rookbaar is.Arno schreef: ↑28 okt 2019 18:22Oooh, drommels, ik dacht al. Nou ja, dankjewel danDeadl0ck schreef: ↑28 okt 2019 18:00Ik kijk wel uit, mijn pijp is het niet!ding was om weg te geven, maar niemand wou dr, zat opeens in mijn koffer bij het inpakken, dus ik heb um door gegeven.
Van wie was de pijp oorspronkelijk? Ik ga de pijp overigens ook doorgeven, veeeeeel te groot voor mij. Het is exact het model wat de vader van een vriend van me rookt, dus daar gaat de pijp heen.