oehoe

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Gebruikersavatar
Asmodeus
Berichten: 4159
Lid geworden op: 18 jul 2014 16:42
Locatie: Ooltgensplaat

Re: oehoe

Bericht door Asmodeus »

Tussen de kaken natuurlijk [emoji6]

Gebruikersavatar
NoneNicer
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 jan 2016 22:46
Locatie: Lisse

Re: oehoe

Bericht door NoneNicer »

Als ik al winkelend een pijp rook stop ik een warme pijp zonder problemen in mijn jaszak... Wellicht is er ook zoiets mogelijk met een motorjas?

Gebruikersavatar
oehoe
Berichten: 2755
Lid geworden op: 05 mei 2016 22:02
Locatie: Meijel

Re: oehoe

Bericht door oehoe »

NoneNicer schreef:Als ik al winkelend een pijp rook stop ik een warme pijp zonder problemen in mijn jaszak... Wellicht is er ook zoiets mogelijk met een motorjas?
Gentlemen.............. 'n net jasje altijd, zelfs wanneer de huidige mussen van 't huidige dak vallen. In de winter 't verlengde en verdikte hiervan. Herringbone wol tot en met de pet. 8)
Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.

Mark Twain

Gebruikersavatar
top
Berichten: 53
Lid geworden op: 28 jul 2016 15:56
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Re: oehoe

Bericht door top »

oehoe schreef:Even 'n update sindsdien. Bedankt voor alle vriendelijke woorden allemaal. Bedankt ook voor 't gevraagde en goede advies van iedereen hier. De sfeer hier is zeer vriendelijk en heerlijk amicaal te noemen, iets dat ik en mijn mede administrators op ons forum (Amerikaans gitaar forum) nastreven. Ik denk nog jaren nodig te hebben om alle informatie hier gegeven te verwerken. Zoveel te ontdekken nog op allerlei gebied. 'n Spannend jongensboek uit mijn jeugd eigenlijk.

Ik ga jullie mede forumleden helaas niet alleen veren in 't gewaardeerde achterste steken. Laat ik jullie opzadelen met 'n prangende vraag.
Waar laat je 'n (brandende) pijp in 'n Suzuki SX4. :D
Tanden?




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
rivulus
Berichten: 1389
Lid geworden op: 01 jun 2014 13:44
Locatie: Leiden

Re: oehoe

Bericht door rivulus »

"I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new."
Robert W. Service

Gebruikersavatar
inisfail
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 feb 2016 19:48
Locatie: Belgie

Re: oehoe

Bericht door inisfail »

van harte welkom!
non sum qualis eram

Gebruikersavatar
Big Smoker
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 feb 2010 13:14
Locatie: Maastricht

Re: oehoe

Bericht door Big Smoker »

Welkom van uit Maastricht
het leven is veel te kort ,evenals de duur van een pijp roken



Groetjes Jean

Plaats reactie