filmpjes over pijpmaken

Altijd handig
Plaats reactie
heerenpijp

filmpjes over pijpmaken

Bericht door heerenpijp »

natuurlijk staat youtube vol van pijpmakers,
en nog steeds heb ik geen 1 interesse zelf aan de slag te gaan.

en alhoewel ik onze forum pijpmakers erg waardeer,
en bij velen al iets heb besteld,
wil ik bij mijn verblijf in ierland toch een pijpje meenemen, op bestelling natuurlijk
Daarbij geniet ik erg van "mijn" nieuwe pijpmaker, het is de liefde voor het vak
dat ik bij meerderen natuurlijk zie.
sayers
https://www.youtube.com/results?search_ ... ing+sayers

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: filmpjes over pijpmaken

Bericht door Massis »

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk persoonlijk niet onder de indruk ben van Sayers pipes pijpen, voor zover ik dat kan beoordelen op basis van de foto's. De mondstukken lijken me ronduit oncomfortabel, en de 'fit & finish' vind ik ook niet bepaald wauw. Smaken en kleuren veronderstel ik? Ik hoop dat je wel vindt wat je zoekt in Ierland en er een leuk aandenken aan overhoudt.

Als ik naar Ierland zou reizen, zou ik persoonlijk liever een nieuwe Peterson als aandenken meebrengen.


Als we't over pijpmaakfilmpjes hebben moet ik natuurlijk wel zelf even inpikken met dat van mij :-P
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

heerenpijp

Re: filmpjes over pijpmaken

Bericht door heerenpijp »

Haha. Dat filmpje van jou had ik natuurlijk allang bekeken. Alleen bleef ik maar zoeken naar je geheim van de smid. :?
Natuurlijk heb ik liever een nieuwe pijp van jou of meindert maar jullie zijn allen te druk met nieuwe jaarpijpen maken/zoeken dus dan moet je wat anders. Lol

Maar idd. Die peterson s roken wel fantastisch. Gister de sherlock met Old dublin gerookt ( mjam) maar of die say ers echt wat is, Tsja. Ach, het is gewoon mooi zo iemand even te ontmoeten in de werkplaats en wie weet gezellig de pub in......Das vakantie toch. Een pijp met een verhaal erbij.
Massis schreef:Ik moet zeggen dat ik eigenlijk persoonlijk niet onder de indruk ben van Sayers pipes pijpen.
Als we't over pijpmaakfilmpjes hebben moet ik natuurlijk wel zelf even inpikken met dat van mij :-P

Plaats reactie