Meerschaumking

Altijd handig
Plaats reactie
kiske

Meerschaumking

Bericht door kiske »

http://www.meerschaumking.com

Kusadasi Turkije

Op de site staan de Amerikaanse en Japanse prijzen. De prijzen van de standaardpijpen beginnen voor forumleden echter bij 150 Euro, exclusief verzendkosten. Er is afgesproken dat wanneer iemand van ons forum bij hem wil bestellen, zij dan via email contact op kunnen nemen. Hierbij het logo van ons forum bij ingescand laten zien en naar deze afspraak verwijzen.

Het verder onderhandelen doe je zelf, maar je kunt bij de standaard, gladde pijpen dus rekenen op een korting van circa 70% op de prijzen die op de site vermeld staan. Op de meer gedecoreerde stukken ben je veel meer kwijt door het simpele feit dat de kunstenaar daar veel meer tijd in heeft zitten. Echter ook daar schat ik dat je op een korting van 60 tot 70% uit moet kunnen komen.

Ik heb bij deze winkels nu totaal 4 meerschuimers gekocht en ik moet zeggen dat het allemaal goed afgewerkte en geweldige rokers zijn. Als je wilt/kunt, doe er je voordeel mee en geef ze mijn hartelijke groeten!

In Kusadasi zelf hebben ze 1 winkel in de Grand Bazaar en 1 in het taxfree gedeelte van de haven.
Melden dat je de meerschuimcollectie wilt zien, dan wordt je mee naar de eerste verdieping genomen en kun je een keus maken uit ruim 300 pijpen. Visitekaartje meenemen!
Laatst gewijzigd door Eliminator op 09 jun 2013 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar 'Links'

Godfrey59

Re: Meerschaumking

Bericht door Godfrey59 »

Ik zie het niet zo snel staan , maar is dit persmeerschuim of blokmeerschuim ? Het lijkt persmeerschuim maar ik kan het fout hebben . Een pijp uit blokmeerschuim is vaak een beetje gelig en de mooiste en duurste stukken hebben vaak insluitsels van fossielen .

Godfrey

kiske

Re: Meerschaumking

Bericht door kiske »

Echt 100% blokmeerschuim. Turkije is overigens steeds meer aan het optreden tegen persmeerschuim dat als blokmeerschuim wordt verkocht.

Plaats reactie