Italiaanse winkel voor tabak

Altijd handig
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Immler
Berichten: 2958
Lid geworden op: 29 mar 2012 20:00
Locatie: Amstelredamme

Italiaanse winkel voor tabak

Bericht door Immler »

Via een linkje op een website kwam ik terecht bij een Italiaanse webwinkel die naast machines voor het zelf maken
van sigaretten ook onbehandelde tabak verkoopt in drie varianten: Burley, Kentucky en Virginia.
Te bestellen als blad of in strips vanaf 80 euro de kilo.
Website is summier maar wel ook in het Engels.

Wie o wie ken deze shop?
http://www.iltabacchino.com/en/product- ... r-tobacco/
Afbeelding

leonardo
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 mei 2012 18:59

Re: Italiaanse winkel voor tabak

Bericht door leonardo »

hoi leonardo hier,
op je vraag of ik deze website ken kan ik duidelijk zijn nee die ken ik niet.
Ik woon zelf in italie maar ken hier alleen plaatselijke tabakzaken en die hebben maar een paar pakjes tabak en niet zoals wij het kennen in nederland.
je bv maar kiezen uit drie soorten tabak en die ken je niet eens veelal.
Er zijn ook niet al te veel (tenminste bij mij in de buurt) veel Italianen die pijp roken wel af en toe sigaren zie ik voorbij komen maar veelal is de sigarette het belangrijkst ik denk door de oorlog is dat hier blijven hangen dat hoor ik via members van mijn club tenminste.
Tabak hier is wel wat goedkoper maar ach als je maar uit een paar soorten kan kiezen dan ga ik het liefst even naar Nederland of laat het opsturen door mijn vader in een pakketje met Nederlandse spullen Nou is het wel een unicum dat deze site ook nog is in het Engels is dus doe er je voordeel mee.
groetjes Leonardo
als je kop niet vast zat........was je zeker vergeten hem vast te maken aan je mondstuk..........

Plaats reactie