Peterson Pipe Notes

Altijd handig
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PhilipV
Berichten: 2120
Lid geworden op: 04 aug 2012 21:07
Locatie: Deinze, België

Peterson Pipe Notes

Bericht door PhilipV »

https://petersonpipenotes.wordpress.com/

Als ik me niet vergis is deze link nog niet gedeeld hier op het forum (kon hem toch niet terugvinden via de zoekoptie). Dit is een zeer interessante blog van Mark Irwin waar je heel veel informatie kan terugvinden mbt Peterson's. Het is eigenlijk het verlengde van het boekproject waar hij samen met Cary Malmberg aan werkt : K&P: Kapp and Peterson and the Peterson Pipe.

Via de site wordt er enerzijds een update van de vooruitgang van het boek gegeven en anderzijds wordt het teveel aan info (dat niet wordt gebruikt voor het boek) ook hier gepubliceerd.

Ik het het plezier gehad om reeds te emailen met Mark en het is echt een zeer aangenaam persoon die vol passie kan vertellen over Peterson's. Naast Jim Lilley is hij denk ik de goeroe op dit vlak.
“It is quite a three pipe problem, and I beg that you won't speak to me for fifty minutes.”
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League

Godfrey59

Re: Peterson Pipe Notes

Bericht door Godfrey59 »

Erg leuke link .

Godfrey

Gebruikersavatar
oldgreenfield
Berichten: 525
Lid geworden op: 21 jun 2014 22:34
Locatie: Ten Boer (gr)

Re: Peterson Pipe Notes

Bericht door oldgreenfield »

=D> =D> =D>
Problemen zijn zo opgelost, wonderen duren wat langer.

Gebruikersavatar
rivulus
Berichten: 1389
Lid geworden op: 01 jun 2014 13:44
Locatie: Leiden

Re: Peterson Pipe Notes

Bericht door rivulus »

Deze blog was voor mij de aanleiding om Peterson model B2 pijpen te gaan verzamelen.
"I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new."
Robert W. Service

Gebruikersavatar
Victor Baarn
Berichten: 1024
Lid geworden op: 03 feb 2009 13:06

Re: Peterson Pipe Notes

Bericht door Victor Baarn »

Ik kwam vandaag deze blog tegen toen ik iets zocht over Peterson. Mooie blog, aanrader om te volgen.

https://petersonpipenotes.org/blog-posts/

Ik heb me aangemeld voor updates. Wellicht kan ik de discipline opbrengen om nieuwe blogs hier onder de aandacht te brengen.

Gebruikersavatar
Victor Baarn
Berichten: 1024
Lid geworden op: 03 feb 2009 13:06

Re: Peterson Pipe Notes

Bericht door Victor Baarn »


Plaats reactie