Beoordeling tabak.

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
robvoorburg
Berichten: 12670
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Beoordeling tabak.

Bericht door robvoorburg »

Ik weet niet of jullie het in de gaten hebben, maar qua kennis en inzichten
groeit dit forum.
Het gaat langzaam, maar wel zeker.

Met veel plezier lees ik steeds de beleving van iemand die een "nieuwe" rookt.
Er wordt met veel lof over gesproken, of men is er nog niet zeker van.

Nooit wordt er lullig over gedaan, zelfs niet over Clan en dat siert dit cluppie.

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15086
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Beoordeling tabak.

Bericht door Eliminator »

+ 1,....... wat dit cluppie overigens ook siert is dat er vaak 'een nieuwe' gerookt kan worden zonder dat daar voor in de buidel getast hoeft te worden, de sample ruil vindt ik een waardevolle eigenschap van dit forum, zowel in real life tijdens meetings, maar ook vaak via de post.
Het heeft mij enorm geholpen een weg te vinden binnen het overdonderende tabaksaanbod, dank daarvoor !
Afbeelding

metaltommy
Berichten: 2035
Lid geworden op: 20 sep 2010 04:39
Locatie: Zuidwolde (DR)

Re: Beoordeling tabak.

Bericht door metaltommy »

ik mag graag de tabakscatalogus doorbladeren en alles lezen, door de catalogus heb ik clan gekocht, alsmede de latakia houdende tabakken andere tabakken natuurlijk ook, sommigen te zoet anderen niet smaakvol genoeg. de oudere generatie pijprokers wil ik toch ook met veel interesse lezen om hun schat aan (verborgen) informatie
Groet,
Tom

Whitesnake

Re: Beoordeling tabak.

Bericht door Whitesnake »

Eliminator schreef:+ 1,....... wat dit cluppie overigens ook siert is dat er vaak 'een nieuwe' gerookt kan worden zonder dat daar voor in de buidel getast hoeft te worden, de sample ruil vindt ik een waardevolle eigenschap van dit forum, zowel in real life tijdens meetings, maar ook vaak via de post.
Het heeft mij enorm geholpen een weg te vinden binnen het overdonderende tabaksaanbod, dank daarvoor !
+1 Eli!!!

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14872
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Beoordeling tabak.

Bericht door Bommel »

Whitesnake schreef:
Eliminator schreef:+ 1,....... wat dit cluppie overigens ook siert is dat er vaak 'een nieuwe' gerookt kan worden zonder dat daar voor in de buidel getast hoeft te worden, de sample ruil vindt ik een waardevolle eigenschap van dit forum, zowel in real life tijdens meetings, maar ook vaak via de post.
Het heeft mij enorm geholpen een weg te vinden binnen het overdonderende tabaksaanbod, dank daarvoor !
+1 Eli!!!
+2 Eli
Sterker nog door dit forum ben ik geheel op een plezierige manier de weg kwijt geraakt en rook nu tabakken die mij bekoren en de ouwe getrouwe tabakken worden nu minder gerookt.
( behalve Neptune )
Afbeelding

Plaats reactie