Dunhill - 221b Baker Street

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1531
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Dunhill - 221b Baker Street

Bericht door junksculp »

Op mijn ontdekkingstocht door pijptabakland bij de dunhill 221b baker street terecht gekomen. Begonnen met lichte tabakken, mac baren vanille en schneiderwind 100, maar die waren echt te ligt voor mij. De davidoff english mixture en royal vielen heel goed in de smaak. De dunhill nightcap en rattray en black mallory vielen bij mij niet in de smaak, teveel latakia, mijn vrouw vond het ook niet lekker ruiken :( . Ik ben met deze wetenschap naar schneiderwind in aken gegaan en gezegd dat ik de davidoff royal lekker vind, toen werd me meteen de dunhill 221b baker street aangeraden. Ik ben echt weg van deze tabak, beetje zoet en heerlijk kruidig. Ik denk dat ik engelse mixtures kan waarderen op basis van verschillende virginia tabakken.
Hier de foto en de beschrijving:
Afbeelding
My Mixture 221B Baker Street makes a triumphant return after a long hiatus. Nothing for beginners.
Strength: medium-strong
RoomNote: 3
Packaging: 50 gram

Customer Reviews for this product

Top quality leaf is cut into a fine ribbon and produces a relatively mellow flavor and aroma, but make no mistake, this is a robust blend with plenty of strength. 221B Baker Street is strong enough to delight the Great Detective himself.

Gebruikersavatar
TommyLF
Berichten: 720
Lid geworden op: 05 apr 2016 22:57
Locatie: Playa Almeria
Contacteer:

Re: dunhill 221b baker street

Bericht door TommyLF »

is dit niet meer iets voor op het reviewtoppic? dan bij persoonlijke collectie! Wellicht ff laten verplaatsen door een mod!
Een pijp- en/of sigarenroker is geen onruststoker... :-?

"Ask not what your country can do for you. Ask what you can do for your country" JFK

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1531
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: dunhill 221b baker street

Bericht door junksculp »

TommyLF schreef:is dit niet meer iets voor op het reviewtoppic? dan bij persoonlijke collectie! Wellicht ff laten verplaatsen door een mod!
Gelijk heb je!

Plaats reactie