houseblends Jurewicz

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

houseblends Jurewicz

Bericht door junksculp »

Ik ga morgen voor de eerste keer naar Jurewicz, ik ben natuurlijk benieuwd naar zijn houseblends. Kunnen jullie me bepaalde blends aanbevelen? Ik vind alles lekker behalve aromaten en flakes, mogen wel licht aromatisch engelse blends zijn.

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: houseblends Jurewicz

Bericht door junksculp »

Afbeelding

Vandaag een bezoek gebracht. Wat een hartelijk ontvangst, ook even het forum vermeld toen viel meteen de naam van Arno. Ik ben 1,5 uur in de zaak geweest en we hebben heerlijk gekletst. Uiteraard ook wat lekker meegenomen de 2003, 2007 en sigaartjes met pijptabak. Hier ga ik zeker vaker naar toe.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: houseblends Jurewicz

Bericht door Arno »

junksculp schreef:Afbeelding

Vandaag een bezoek gebracht. Wat een hartelijk ontvangst, ook even het forum vermeld toen viel meteen de naam van Arno. Ik ben 1,5 uur in de zaak geweest en we hebben heerlijk gekletst. Uiteraard ook wat lekker meegenomen de 2003, 2007 en sigaartjes met pijptabak. Hier ga ik zeker vaker naar toe.
Klopt, ik was er een paar weken geleden nog met Robbie-San. Ik had je post gelezen maar toen was het al 1 uur 's middags en ik weet dat Jurewicz om 2 uur sluit dus had iets van, die zal de post wel niet meer lezen en bovendien is Mr Jurewicz een uiterst capabele verkoper :wink:
Afbeelding

Plaats reactie