Een onderbreking van de werkzaamheden MOET kunnen.kiske schreef:Roller, en vanaf nu schuren met een steeds fijnere korrel!Dukdalf schreef:Ziet al aardig strak uit. Doe je kwast, roller of een combi?
Het is echt monnikenwerk nu. Ach ja, trapistje dan maar
Kiskes draagbare pijpenkabinet is klaar!!!!! The whole story
- Bommel
- Berichten: 14872
- Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
- Dukdalf
- Berichten: 2561
- Lid geworden op: 18 okt 2011 08:08
- Locatie: Gouda
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Je kunt beter smeren tijdens het werk .Bommel schreef:Een onderbreking van de werkzaamheden MOET kunnen.kiske schreef:Roller, en vanaf nu schuren met een steeds fijnere korrel!Dukdalf schreef:Ziet al aardig strak uit. Doe je kwast, roller of een combi?
Het is echt monnikenwerk nu. Ach ja, trapistje dan maar
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Dit gaat de goeie kant op! Waar kan ik mijn bestelling plaatsen....
- IvoL
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 01 jan 2013 23:48
- Locatie: Brunssum
- Contacteer:
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Leuk om te zien hoe uit een paar plankjes zoiets moois ontstaat.
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Wil je binnen 1 jaar al een 2e hypotheek op je huis nemen???Animalis schreef:Dit gaat de goeie kant op! Waar kan ik mijn bestelling plaatsen....
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Hoezo ga ik verbouwen dan....kiske schreef:Wil je binnen 1 jaar al een 2e hypotheek op je huis nemen???Animalis schreef:Dit gaat de goeie kant op! Waar kan ik mijn bestelling plaatsen....
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Update!
25-02-2013
Vandaag weer wat energie gehad om in m'n projectje te steken. De latten die de beide zijden duidelijk moeten onderscheidden tijdens vervoer en tevens de bevestiging gaan vormen voor het onderdeel dat gaat voorkomen dat alles door elkaar komt te liggen op maat gemaakt. Ik wilde deze latten eigenlijk in ossenbloed rood maken, maar denk ik ze blank aflak of een kleur geef zoals de stoffering aan de binnenzijde word....... Ik ben d'r nog niet helemaal uit!
Hierna de kofferzijden geschuurd met korrel 240 en de 2e laag zwarte lak aangebracht. Vanaf nu wordt er niet meer geschuurd tussen de lagen, enkel ontvet met een amoniak oplossing.
25-02-2013
Vandaag weer wat energie gehad om in m'n projectje te steken. De latten die de beide zijden duidelijk moeten onderscheidden tijdens vervoer en tevens de bevestiging gaan vormen voor het onderdeel dat gaat voorkomen dat alles door elkaar komt te liggen op maat gemaakt. Ik wilde deze latten eigenlijk in ossenbloed rood maken, maar denk ik ze blank aflak of een kleur geef zoals de stoffering aan de binnenzijde word....... Ik ben d'r nog niet helemaal uit!
Hierna de kofferzijden geschuurd met korrel 240 en de 2e laag zwarte lak aangebracht. Vanaf nu wordt er niet meer geschuurd tussen de lagen, enkel ontvet met een amoniak oplossing.
- MfOx
- Berichten: 1786
- Lid geworden op: 21 apr 2012 15:15
- Locatie: Ommelanden
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Fraaie ontwikkelingen, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
- Dukdalf
- Berichten: 2561
- Lid geworden op: 18 okt 2011 08:08
- Locatie: Gouda
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Ziet er goed uit, Kiske, maar zou je die lat wel blank doen?
- lestat
- Berichten: 2491
- Lid geworden op: 25 mei 2012 06:29
- Locatie: antwerpen
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
mijn smaak zegt dat donker bordeaux rood het beste bij zwart past. Dat geeft iets rijkelijk. Maar je moet vooral je eigen smaak volgen.
Kan je na het lakken nog opnieuw aanpassen?(ik ken hier helemaal niets van) Zo ja kan je eerst proberen blank en als het tegen slaat nog een andere kleur proberen.
Ben benieuwd naar het resultaat. Het begint al erg mooi te worden.
Kan je na het lakken nog opnieuw aanpassen?(ik ken hier helemaal niets van) Zo ja kan je eerst proberen blank en als het tegen slaat nog een andere kleur proberen.
Ben benieuwd naar het resultaat. Het begint al erg mooi te worden.
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
- Mikali
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: 21 sep 2011 16:57
- Locatie: Ranst
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Ziet er al ferm uit ! Mocht je van plan zijn op grote schaal te gaan bouwen, ik ben geinteresseerd
"Een tevreden pijproker is geen onruststoker"
- Bananabox-Ninja
- Berichten: 4766
- Lid geworden op: 29 aug 2012 13:04
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Erg netjes Kiske, ben benieuwd hoe het in RL eruitziet
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Update!
27-02-2013
de inkepingen voor de scharnieren in de tussenlatten gemaakt.
De lat aan de onderzijde van de koffer, bij de scharnieren, gelijk gemaakt met de kofferwand zodat deze bij het neerzetten niet wordt beschadigd, maar de koffer op de nog aan te brengen hoekbeschermers rust.
Tevens de inkepingen in de latten aan de bovenzijde van de koffer gemaakt tbv de koffersluitingen.
Hiervoor moest alles een keer worden aangebracht zodat het eindresultaat wat betreft de buitenzijde echt al begint af te tekenen. Om deze reden de hoekbeschermers en de handgreep ook even los op hun plek geplaatst.
Als de koffer open ligt/staat en z'n functie als draagbaar pijpenkabinet vervult geven de afwerklatten een mooi onderscheid tussen het pijpen en het parafernalia/tabakgedeelte. Tevens hebben ze de functie het tussengedeelte dat alles tijdens vervoer op z'n plaats moet houden onder vast te kunnen klemmen. Dit gedeelte wordt bij gebruik van de koffer als kabinet gebruikt om het geheel schadevrij te kunnen plaatsen. Moeilijk verhaal, maar wordt later wel duidelijk.
Ik heb alsnog gekozen voor een donkkerrode afwerking van deze latten, waarna ze tegelijk met de rest van de koffer in tenminste 2 lagen blanke lak worden gezet. Bij gebruik als koffer geven de latten een toevoeging die iemand die geen kennis heeft van wat er in het koffertje zit met een vraag opscheept. Gniffel....
27-02-2013
de inkepingen voor de scharnieren in de tussenlatten gemaakt.
De lat aan de onderzijde van de koffer, bij de scharnieren, gelijk gemaakt met de kofferwand zodat deze bij het neerzetten niet wordt beschadigd, maar de koffer op de nog aan te brengen hoekbeschermers rust.
Tevens de inkepingen in de latten aan de bovenzijde van de koffer gemaakt tbv de koffersluitingen.
Hiervoor moest alles een keer worden aangebracht zodat het eindresultaat wat betreft de buitenzijde echt al begint af te tekenen. Om deze reden de hoekbeschermers en de handgreep ook even los op hun plek geplaatst.
Als de koffer open ligt/staat en z'n functie als draagbaar pijpenkabinet vervult geven de afwerklatten een mooi onderscheid tussen het pijpen en het parafernalia/tabakgedeelte. Tevens hebben ze de functie het tussengedeelte dat alles tijdens vervoer op z'n plaats moet houden onder vast te kunnen klemmen. Dit gedeelte wordt bij gebruik van de koffer als kabinet gebruikt om het geheel schadevrij te kunnen plaatsen. Moeilijk verhaal, maar wordt later wel duidelijk.
Ik heb alsnog gekozen voor een donkkerrode afwerking van deze latten, waarna ze tegelijk met de rest van de koffer in tenminste 2 lagen blanke lak worden gezet. Bij gebruik als koffer geven de latten een toevoeging die iemand die geen kennis heeft van wat er in het koffertje zit met een vraag opscheept. Gniffel....
- Eliminator
- Moderator
- Berichten: 15086
- Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
- Locatie: Pijnacker
- Bommel
- Berichten: 14872
- Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Update!
28-02-2013
Vandaag een klein klusje gedaan en dat vroeg eigenlijk al te veel, maar ja. Met kleine stapjes kom je d'r ook. De tussenplaat had ik verkeerd gezaagd, gelukkig te groot dus die opnieuw op maat gezaagd. de zijkanten opnieuw in de grondverf gezet. Ook de afwerklatten in de grondverf gezet. Omdat het zo'n kleine pruldingen zijn zat er meer verf op m'n handen dan op de latten.
Nog 2 lagen rode lak aanbrengen, dan kunnen de latten bevestigd worden. Hierna wordt het geheel nog tenminste 2 x in de blanke lak gezet. Jammer (of gelukkig maar?) dat na elke laag alles 24 uur moet drogen voor ik weer verder kan.
Wordt vervolgt!
28-02-2013
Vandaag een klein klusje gedaan en dat vroeg eigenlijk al te veel, maar ja. Met kleine stapjes kom je d'r ook. De tussenplaat had ik verkeerd gezaagd, gelukkig te groot dus die opnieuw op maat gezaagd. de zijkanten opnieuw in de grondverf gezet. Ook de afwerklatten in de grondverf gezet. Omdat het zo'n kleine pruldingen zijn zat er meer verf op m'n handen dan op de latten.
Nog 2 lagen rode lak aanbrengen, dan kunnen de latten bevestigd worden. Hierna wordt het geheel nog tenminste 2 x in de blanke lak gezet. Jammer (of gelukkig maar?) dat na elke laag alles 24 uur moet drogen voor ik weer verder kan.
Wordt vervolgt!
- MfOx
- Berichten: 1786
- Lid geworden op: 21 apr 2012 15:15
- Locatie: Ommelanden
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Leuk om te lezen en te zien. Straks met inhoud wordt dat werkelijk een mooi geheel.
- St Patrick
- Berichten: 4498
- Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
- Locatie: Ermelo e.o.
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Ziet er erg mooie en decadent uit....
Straks, op de volgende meeting, een pijproker op stand.... De zoveelste op dit mooie forum.
Straks, op de volgende meeting, een pijproker op stand.... De zoveelste op dit mooie forum.
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Update!
01-03-2013
Vandaag de tussenplaat weer netjes bijgewerkt met zwarte lak. Daarna de afwerklatten in de eerste laag rode verf gezet. Afhankelijk van het resultaat, de verf is totaal onverdund aangebracht, morgen nog een laag, anders kunnen we eindelijk beginnen met de blanke lak. Het resultaat vervult me tot nog toe telkens met trots, maar het aantal handelingen om het te bereiken wordt onderhand vervelend. Ik wil onderhand aan de binnenkant beginnen!!!
Aan 1 zijkant van de koffer in hetzelfde rood als de tussenlatten een signatuurtje aangebracht.
Zoals al eerder verteld maak ik dit koffertje zoveel mogelijk met handgereedschap, aan electrisch gereedschap gebruik ik enkel een boormachine en een schuurmachine. Hierdoor gebruik ik veel gereedschap dat ooit van mijn vader is geweest. Mijn vader was vroeger wagenmaker, en na de oorlog is hij als timmerman in de bouw gaan werken.
Dat was de tijd dat bouwvakkers nog alles moesten kunnen buiten hun specialisatie. De timmerman moest bekistingen kunnen maken, profielen en kozijnen moeten kunnen maken en stellen, afbouwtimmerwerkzaamheden kunnen uitvoeren, deuren afhangen, enzovoorts. Echter zij moesten als het werk dat vroeg ook (zij het op kleinere schaal als de echte metselaars, tegelzetters, stucadoors, etc.) kunnen metselen, voegen, stucken, snijwerk maken, schilderen, tegelen, glas snijden en glaszetten, enzovoorts.
Toen ik op m'n 22e van school afkwam, hoefde ik dus weinig meer uit de praktijk op te doen, want mijn vader leerde me al ruim vooraf hoe je pragmatisch kon werken. Hoe je met je gereedschap om moest gaan (ik slijp mijn beitels en zagen zelf en zet deze in het vet als ik ze langere tijd niet gebruik) hoe je nooit met lege handen liep, hoe je ervoor zorgde dat je werk goed was voorbereid zodat je d'r niet van af hoefde, hoe je moest vloeken als je jezelf op je duim sloeg, hoe je af en toe eens afstand moest nemen van je werk omdat wanneer je er met je snufferd vlak boven op zit je het grotere geheel vergeet, hoe je voordat je naar huis gaat ervoor zorgt de boel opgeruimd achter te laten en spullen al klaargezet te hebben dat je de volgende dag weer meteen aan de gang kon, hoe.......
Mijn vader is ondertussen alweer 7,5 jaar dood. Ondanks dat de laatste 10 jaren van zijn leven door zware ziektes hij geen groot deel van mijn leven meer uitmaakte, we deden samen geen klussen meer, we gingen nergens meer naar toe, we gingen niet meer samen vissen, dat kon hij allemaal niet meer, mis ik hem nog vaak. Hij was voor mij nog steeds een anker, hij was er altijd als ik "thuis" kwam. Qua kennis en ervaring was ik hem allang ver voorbij gestreeft, maar toch keek ik erg tegen hem op. Gewoon, vanwege wie hij was, hoe hij was en hoe hij met zijn ziek zijn omging. En natuurlijk, ik heb hem ook wel vervloekt, soms tot aan zijn betovergrootouders aan toe, maar hij was mijn ouwe heer, mijn pa; en ik hield van hem.
Als ik dan zo, in mijn eigen schuur, op zijn oude werkbank en met zijn oude gereedschap aan het werk ben, praat ik ook nog vaak tegen hem. Ik sta te grinniken als ik iets verkeerds doe en waarvan ik weet dat hij dan uit z'n vel zou springen, ik kijk naar boven als iets moeilijks heel goed lukt omdat ik weet hoe trots hij dan op me zou zijn. (hoewel hij me dat nooit zou laten merken, dat hoorde ik veel later via anderen) Ik vraag hem ook wel eens om mee te denken, zo van, hoe gaan we dat nou doen pa?
Omdat ik m'n lijf compleet aan gort heb gewerkt, (veel was niet genoeg dus er werd vooral ook veel, heel veel, in de eigen tijd gewerkt) ben ik van de bouw af gemoeten, ik heb mezelf eigenlijk omgeschoold en doe nu heel ander werk. Dit betekend dat ik helaas ook veel minder met m'n handen kan werken. Dit vind ik frustrerend en verdrietig, want de kennis en het vakmanschap bezit ik nog, maar kan niet meer worden gebruikt om een fatsoenlijke boterham mee te verdienen. Afgelopen jaar heb ik voor het eerst sinds jaren weer eens wat gemaakt, mijn pijpenkast. Dit is me beter gelukt dan ik had verwacht, maar het heeft me veel pijn bezorgd, want 't lijf kan dat echt niet meer. Ondanks alles gaf me het voldoende vertrouwen om ook aan dit koffertje te gaan beginnen en ook nu voel ik veel pijn en moet ik soms echt m'n armen rust gunnen. Het mooiste echter is, dat wanneer ik zo aan het werk ben, ik weer echt even samen met mijn vader ben.
Wordt vervolgt!
01-03-2013
Vandaag de tussenplaat weer netjes bijgewerkt met zwarte lak. Daarna de afwerklatten in de eerste laag rode verf gezet. Afhankelijk van het resultaat, de verf is totaal onverdund aangebracht, morgen nog een laag, anders kunnen we eindelijk beginnen met de blanke lak. Het resultaat vervult me tot nog toe telkens met trots, maar het aantal handelingen om het te bereiken wordt onderhand vervelend. Ik wil onderhand aan de binnenkant beginnen!!!
Aan 1 zijkant van de koffer in hetzelfde rood als de tussenlatten een signatuurtje aangebracht.
Zoals al eerder verteld maak ik dit koffertje zoveel mogelijk met handgereedschap, aan electrisch gereedschap gebruik ik enkel een boormachine en een schuurmachine. Hierdoor gebruik ik veel gereedschap dat ooit van mijn vader is geweest. Mijn vader was vroeger wagenmaker, en na de oorlog is hij als timmerman in de bouw gaan werken.
Dat was de tijd dat bouwvakkers nog alles moesten kunnen buiten hun specialisatie. De timmerman moest bekistingen kunnen maken, profielen en kozijnen moeten kunnen maken en stellen, afbouwtimmerwerkzaamheden kunnen uitvoeren, deuren afhangen, enzovoorts. Echter zij moesten als het werk dat vroeg ook (zij het op kleinere schaal als de echte metselaars, tegelzetters, stucadoors, etc.) kunnen metselen, voegen, stucken, snijwerk maken, schilderen, tegelen, glas snijden en glaszetten, enzovoorts.
Toen ik op m'n 22e van school afkwam, hoefde ik dus weinig meer uit de praktijk op te doen, want mijn vader leerde me al ruim vooraf hoe je pragmatisch kon werken. Hoe je met je gereedschap om moest gaan (ik slijp mijn beitels en zagen zelf en zet deze in het vet als ik ze langere tijd niet gebruik) hoe je nooit met lege handen liep, hoe je ervoor zorgde dat je werk goed was voorbereid zodat je d'r niet van af hoefde, hoe je moest vloeken als je jezelf op je duim sloeg, hoe je af en toe eens afstand moest nemen van je werk omdat wanneer je er met je snufferd vlak boven op zit je het grotere geheel vergeet, hoe je voordat je naar huis gaat ervoor zorgt de boel opgeruimd achter te laten en spullen al klaargezet te hebben dat je de volgende dag weer meteen aan de gang kon, hoe.......
Mijn vader is ondertussen alweer 7,5 jaar dood. Ondanks dat de laatste 10 jaren van zijn leven door zware ziektes hij geen groot deel van mijn leven meer uitmaakte, we deden samen geen klussen meer, we gingen nergens meer naar toe, we gingen niet meer samen vissen, dat kon hij allemaal niet meer, mis ik hem nog vaak. Hij was voor mij nog steeds een anker, hij was er altijd als ik "thuis" kwam. Qua kennis en ervaring was ik hem allang ver voorbij gestreeft, maar toch keek ik erg tegen hem op. Gewoon, vanwege wie hij was, hoe hij was en hoe hij met zijn ziek zijn omging. En natuurlijk, ik heb hem ook wel vervloekt, soms tot aan zijn betovergrootouders aan toe, maar hij was mijn ouwe heer, mijn pa; en ik hield van hem.
Als ik dan zo, in mijn eigen schuur, op zijn oude werkbank en met zijn oude gereedschap aan het werk ben, praat ik ook nog vaak tegen hem. Ik sta te grinniken als ik iets verkeerds doe en waarvan ik weet dat hij dan uit z'n vel zou springen, ik kijk naar boven als iets moeilijks heel goed lukt omdat ik weet hoe trots hij dan op me zou zijn. (hoewel hij me dat nooit zou laten merken, dat hoorde ik veel later via anderen) Ik vraag hem ook wel eens om mee te denken, zo van, hoe gaan we dat nou doen pa?
Omdat ik m'n lijf compleet aan gort heb gewerkt, (veel was niet genoeg dus er werd vooral ook veel, heel veel, in de eigen tijd gewerkt) ben ik van de bouw af gemoeten, ik heb mezelf eigenlijk omgeschoold en doe nu heel ander werk. Dit betekend dat ik helaas ook veel minder met m'n handen kan werken. Dit vind ik frustrerend en verdrietig, want de kennis en het vakmanschap bezit ik nog, maar kan niet meer worden gebruikt om een fatsoenlijke boterham mee te verdienen. Afgelopen jaar heb ik voor het eerst sinds jaren weer eens wat gemaakt, mijn pijpenkast. Dit is me beter gelukt dan ik had verwacht, maar het heeft me veel pijn bezorgd, want 't lijf kan dat echt niet meer. Ondanks alles gaf me het voldoende vertrouwen om ook aan dit koffertje te gaan beginnen en ook nu voel ik veel pijn en moet ik soms echt m'n armen rust gunnen. Het mooiste echter is, dat wanneer ik zo aan het werk ben, ik weer echt even samen met mijn vader ben.
Wordt vervolgt!
- lestat
- Berichten: 2491
- Lid geworden op: 25 mei 2012 06:29
- Locatie: antwerpen
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
nu dat vind ik mooi. En dan heb het niet alleen op het kistje. Je verhaal maakt me stil.
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
- Eliminator
- Moderator
- Berichten: 15086
- Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
- Locatie: Pijnacker
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Een mooi verhaal waar het respect voor je pa vanaf druipt, tof !
- St Patrick
- Berichten: 4498
- Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
- Locatie: Ermelo e.o.
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
....... stilte op het kantoor van St Patrick.... brok in de keel want ik heb (alweer) 1,5 jaar geleden mijn vader verloren en dit zet je wel weer ff met beide beentjes op de grond.
Mooi geschreven en "keep up the good work" voor wat betreft het pijpenvervoer.... wat een beautyyyyy...
Mooi geschreven en "keep up the good work" voor wat betreft het pijpenvervoer.... wat een beautyyyyy...
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
- Bananabox-Ninja
- Berichten: 4766
- Lid geworden op: 29 aug 2012 13:04
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Bitterzoete herinnering Kiske, mooi geschreven.
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
- Paasei
- Berichten: 5383
- Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
- Locatie: Wuustwezel
- Wowbagger
- Berichten: 6381
- Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Wat een prachtig verhaal kiske. Dank daarvoor.
-
- Berichten: 12670
- Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
- Locatie: 's-Gravenhage
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Mooi en zo oprecht!
- Mikali
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: 21 sep 2011 16:57
- Locatie: Ranst
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Kippenvel ...
"Een tevreden pijproker is geen onruststoker"
- Martin Romijn
- Berichten: 4039
- Lid geworden op: 23 sep 2009 14:19
- Locatie: Leerdam
- Contacteer:
Re: Kiskes draagbare pijpenkabinet, work in progres.
Mooi verwoord Kiske!!! En zoals er al gezegd is ook ik kreeg er kippenvel van.