Online tabak kopen

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Hartomich

Online tabak kopen

Bericht door Hartomich » 31 okt 2016 17:52

Goedenavond,

In het verleden heb ik eens tabak gekocht via pipe-shop.net Dit probeerde ik laatst wederom te doen, maar kreeg een melding dat het versturen naar Nederland niet mogelijk was ivm met accijns. Na even verder te hebben gekeken kwam ik het zelfde probleem ook tegen bij cigarworld.de

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit zou kunnen omzeilen? Of weten jullie wellicht een Nederlandse webwinkel met een groot assortiment pijptabak?

Met vriendelijke groet,

Mathijs

The_Undertaker
Administrator

Re: Online tabak kopen

Bericht door The_Undertaker » 31 okt 2016 19:01

Verzenden van tabak vanuit het buitenland naar Nederland is wettelijk niet toegestaan.

Een Nederlandse shop is bijvoorbeeld Tobaccoshop.nl

Verder nog een hartelijk welkom, zou je jezelf nog even voor willen stellen in de 'Stel je even voor'-sectie van dit forum? Altijd leuk om te weten wie wie is. :)
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Sidekickelvis

Bericht door Sidekickelvis » 31 okt 2016 19:02

Helaas verzenden veel buitenlandse winkels niet meer naar Nederland. Dat is dus niet te omzeilen. Je zult er 1 moeten vinden die dat nog wel doet. En dat zijn er niet veel meer. Het mag natuurlijk ook niet, tabak invoeren via de post! De Ouwe Leeuw in Rijswijk heeft een flink assortiment em verstuurd wel. Probeer het daar eens....
Lekkah hooah, ik haw er wel van!

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator » 31 okt 2016 23:07

Ook deze winkels hebben een assortiment groter dan de gemiddelde Primera(-achtige).
http://www.haddocks.nl/
http://www.schimmelsigaren.nl/
De eerste verzend sowieso tabakspijpen, ik neem aan ook tabak, maar weet dat niet zeker.
De tweede weet ik sowieso niet of hij ook verzend, maar kan je wel vertellen dat een bezoek aan zijn winkel geen straf is, integendeel.
Afbeelding

Hartomich

Bericht door Hartomich » 01 nov 2016 17:36

Bedankt voor alle reacties, ik zal die websites even bekijken. Ik hoorde inderdaad ook al dat bedrijven een fikse boete kunnen oplopen door het naar nederland te verzenden, en het daarom logischerwijs niet meer aandurven.

Dan komt bij mij toch de vraag op, hoe komen jullie aan tabak van merken zoals Auenland?

Vriendelijke groet,

Mathijs

TommyLF

Bericht door TommyLF » 01 nov 2016 17:42

Hartomich schreef:Bedankt voor alle reacties, ik zal die websites even bekijken. Ik hoorde inderdaad ook al dat bedrijven een fikse boete kunnen oplopen door het naar nederland te verzenden, en het daarom logischerwijs niet meer aandurven.

Dan komt bij mij toch de vraag op, hoe komen jullie aan tabak van merken zoals Auenland?

Vriendelijke groet,

Mathijs
Men neme een automobiel en we rijden naar het mooie buurland Duitsland en dan heb je diverse keuzes die dichtbij elkaar zitten, en je veel kunt kopen, Zoals CW in Dusseldorf, Schneiderwind Aachen en Pfeiffenheinrich in Köln... ;-) Ff een tipje, die steden hebben ook leuke kerstmarkten, dus kan je het leuk combineren met weekendje weg ;-)

Grtz Tommy
Een pijp- en/of sigarenroker is geen onruststoker... :-?

"Ask not what your country can do for you. Ask what you can do for your country" JFK

Hartomich

Bericht door Hartomich » 01 nov 2016 18:22

Haha :) Gaan we doen, dank je wel!

Plaats reactie