Rum

Naast het pijproken natuurlijk ...
Deadl0ck

Re: Rum

Bericht door Deadl0ck » 15 feb 2014 12:52

Mikali schreef:
Deadl0ck schreef:De stadsslijter hier verkoopt een lokale rum, licht van kleur, maar niet wit, erg fijn, en de enige rum die ik alleen maar puur drink. Nou is mijn rum kennis dan ook beperkt tot capt. Morgan spiced, goedkope aldi flessen uit Duitsland, de budget versie bij de gall an gall. Dus veel vergelijking heb ik niet. Zelfde stadsslijter heeft ook een heerlijke jachtbitter trouwens.
Nou, Capt. Morgan is toch een lekker rummetje om men Cola te drinken hoor, al vele malen beter dan Bacardi imho :)
De kapitein is zeker goede rum, zowel puur als gemixed, maar niet een rum waarvan ik het zonde Vind om te mixen.

Elk, of course. Zal je een pb sturen.
Wowbagger, ben er inderdaad mee bekend. :D
Groet, Mark

Timmy

Bericht door Timmy » 25 feb 2014 18:26

Ook m'n voorraadje aangevuld, met puur Surinaams goud, de enige in Suriname die internationaal serieus wordt genomen.
De standaard Borgoe 82 wordt vooral gebruikt om m'n flesjes met geheimzinnig hout/kruiden/wortels van een surinaamse sjamaan steeds op peil te houden. Het schijnt onder andere zeer goed voor m'n prostaat te zijn :twisted:
De andere twee beschouw ik meer als warme whisky, worden puur gedronken als ik eens wat anders dan een maltje wil. Zeer prettig vol en zacht spul.
Afbeelding

Utrechter

Bericht door Utrechter » 13 mar 2014 23:08

Ik heb tot nu toe drie soorten rum gehad, geloof ik. Twee keer een witte/doorzichtige en een keer een bruine. De bruine was Captain Morgan. Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn voorkeur uitgaat naar de Captain. Ik moet dus eigenlijk nog wat 'bruine' rum uitproberen. Witte rum lijkt me sterker te zijn. Wel lekker als je neus dicht zit. Holy mozes dat spul werkt goed op mijn neus.
Met een pijp in de mond vergeet ik even de smaak van de realiteit.

Massis
Administrator
Contacteer:

Bericht door Massis » 14 mar 2014 10:36

Mikali schreef:
Deadl0ck schreef:De stadsslijter hier verkoopt een lokale rum, licht van kleur, maar niet wit, erg fijn, en de enige rum die ik alleen maar puur drink. Nou is mijn rum kennis dan ook beperkt tot capt. Morgan spiced, goedkope aldi flessen uit Duitsland, de budget versie bij de gall an gall. Dus veel vergelijking heb ik niet. Zelfde stadsslijter heeft ook een heerlijke jachtbitter trouwens.
Nou, Capt. Morgan is toch een lekker rummetje om men Cola te drinken hoor, al vele malen beter dan Bacardi imho :)
Die heb ik ook wel vaker in huis.

Overigens: ik vind rum best lekker, ook puur. Tijd terug had ik een fles Mount Gay rum in huis, de Eclipse geloof ik. Behoorlijk lekker!

Maar verder meng ik evenzeer graag met rum. Rum-cola voor tussendoor, of als het echt lekker weer is zelf mojito's maken met rietsuiker en zelfgekweekte verse munt!
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Plaats reactie