Wanneer komt de bundel in de winkel te liggen???

Valt 'ter zijner tijd' toevallig gelijk met 'when hell freezes over' ??Bommel schreef:Helaas heb ik te veel aan het hoofd en ontbreekt mij de inspiratie hoewel ik een heleboel onafgemaakte verhalen op de pc heb staan.
Maar tzt zal ik weer eens verder gaan met stukkies schrijven.
Maar de hel is toch al bevroren?Eliminator schreef:Valt 'ter zijner tijd' toevallig gelijk met 'when hell freezes over' ??![]()
Kwam dit oudje tegen en dacht 'bump' !
Bommel schreef:Inderdaad is het schrijven van stukjes in een bevroren modus geraakt.
Ideeën te over, inspiratie genoeg, tijd, tja dat is al een tijd kostbaar.
En u vergeet een bepaalde stemming om in de zelfde sfeer de proza neder te zetten.
Op dit moment ontbreekt mij die sfeer zodat de stukjes eerder zwaarlijvig zullen worden dan luchtig, wat mijn bedoeling is.
Maar ik voel, zij het nog in de verte, enige opluchting, waardoor ter zijner tijd weer iets uit de vingers zou kunnen komen dat voor besloten publicatie geschikt is.
Een kleine rectificatie is hier op zijn plaats mijn waarde heer Undertaker.The_Undertaker schreef:Bommel schreef:Inderdaad is het schrijven van stukjes in een bevroren modus geraakt.
Ideeën te over, inspiratie genoeg, tijd, tja dat is al een tijd kostbaar.
En u vergeet een bepaalde stemming om in de zelfde sfeer de proza neder te zetten.
Op dit moment ontbreekt mij die sfeer zodat de stukjes eerder zwaarlijvig zullen worden dan luchtig, wat mijn bedoeling is.
Maar ik voel, zij het nog in de verte, enige opluchting, waardoor ter zijner tijd weer iets uit de vingers zou kunnen komen dat voor besloten publicatie geschikt is.
Heer Bommel,
ben ik correct wanneer ik heb gelezen dat onze heer van stand, een dagje minder zou gaan werken? En dus meer tijd heeft voor een 'stukkie te schrijven'? Hoop ik alleen nog dat de stemming inmiddels weer wat is omgeslagen, want ik heb de bovenstaande verhalen naar aanleiding van het stuk van Martin, even allemaal met erg veel plezier en bewondering gelezen.
Overigens, Martin, schrijf gerust ook een stukje, je kunt 't!
Chapeau heren
Bommel schreef:Zo'n soort gelijks is hier ook aan de hand.
Ideeën te over, verhaallijnen zitten in het hoofd maar hoe te beginnen.
Bommel schreef:Erg gul Undertaker............kerst gedachten?