Nabespreking Bruustwezel

Organisatie en verslaggeving van ontmoetingen IRL
Plaats reactie
smoorder
Dichter des Forum

Nabespreking Bruustwezel

Bericht door smoorder »

Ik vond het een schitterend weekend !
Ware het niet dat de àndere oma van mijn kleinkinderen - juist, degene waarmee ik niet ... ( getrouwd ben ) - een onmogelijk te missen jaarlijks optreden met haar koor had, dan was ik ter plekke geweest. Helaas kon ik dus niet ter plekke zijn, en ging het ter plekke zijn niet door, en het kooroptreden dus ook niet. Verlegd naar oktober - tegen dan zal mijn flamenco negra wel gerodeerd zijn - 7.36 uur per dag geeft resultaat - en hopelijk draait de wereld dan terug op een normaal tempo.
Het was aangenaam toeven, gisteren en vandaag. Op voordracht van Jan Paasei een tweedaagse, maar voor mij kon het het wel ! Goed initiatief, Jan, een voltreffer. Voorstel om volgend jaar zelfs een speciaal streekbiertje als thema te nemen en daar proefwaardige tabakken tegen af te wegen !
S.

Paasei

Re: Nabespreking Bruustwezel

Bericht door Paasei »

:lol:
De geneugten van de pijp (her)ontdekt in december 2008...

George Bertram

Re: Nabespreking Bruustwezel

Bericht door George Bertram »

Tja wat voor weekend was het???
In ieder geval in plaats van met gelijkgestemden een aardige pijp of pijpen te roken de ramen van de serre gezeemd. Vroeger of later moest het daar toch eens van komen.....mijn keuze was aanvankelijk later, maar gezien de omstandigheden geen ontkomen meer aan.
Vervolgens toch - tegen alle veiligheidsvoorschriften in - bezoek ontvangen van mijn schoonouders....tja, wel gezellig hoor, maar compenseert dat een Bruustwezel….nee nee!
Tot een volgende en vooruit we maken nog een bier open en roken nog een pijp.
Hopelijk gaat het u allen goed.
Fumo et Emergo ;p

Plaats reactie