Goedenavond,
Vera heeft het vannacht goed gedaan, 01.42. Piepte ze, plas gedaan buiten en om 05.00 uur, plas en poepje gedaan buiten
Het toen weer slapen gaan ging wat moeilijk.... Zodra ik bijna de bench inkroop ging ze op rolletje liggen. Veel ruimte in mand en geen broers en zusjes, dus vannacht gaat er een grote knuffel bij, kan ze zich er tegenaan leggen.
Vanmorgen half 7 liep de wekker af. Wij eerst met Akka en Abby lopen en toen Vera in de tuin, weer een plas, met z'n 3en gegeten en toen beetje rondlopen
Louis is om 7 uur naar werk gegaan. Ik ben om half 8 boven wat gaan rommel. Even rusten voor de dames.
Toen ik weer beneden kwam, Vera uit bench, Akka blij en daagt Vera uit en andersom. Abby keek met argus ogen naar het schouwspel en toen..... Piepen, krijsen alsof ze een kat ziet, trillen, spring van bank en gaf Vera een knauw. Oeps.... We hadden al een vermoeden dat Abby de alfa was, dit was een bevestiging.
Abby en Akka gingen toen spelen en Vera ging met mij op schoot spelen.
Zo is dat 15 min. Doorgegaan. Vera werd nog paar keer afgesnauwd door Abby. Akka bleef maar met staart wiebelen, spelen. Hi hi
En toen .... Verplichte rust. Vera links van me, Abby rechts van me en Akka, die wel even op de bank ging hangen, weer in haar mand