Geoff en Keesflake waren ook onder de genodigden, maar hun bazen besliste hier anders over, zei dienden hun plichten elders te vervullen.
Na thuis veel zenuwachtig op en neer te hebben gependeld, kwam eindelijk de vriendin van haar werk.
Dit was het startschot om in de wagen te stappen en naar het noorden te trekken.
Na een klein uurtje rijden kwam ik dan ook aan in Raamsdonkveer, waar een Roocker een afwachtende houding bij het raam had postgevat!
Na een vriendelijke salutatie van achter het raam, diende ik mijn half gevulde bestelwagen nog eerst te ledigen.
Bellen had geen zin, de deur ging vanzelf open!
Met een stevige handdruk werd ik ontvangen waarna ik de meegebrachte Semois overhandigde.
Na een bakje koffie in de woonkamer, werd het dan ook hoog tijd om samen de een pijpje te gaan ledigingen in het speciaal door Roockers voorziene rokershol, voorzien van lekkere gerstenat !

Na lange tijde keuvelen over tabak en pijpen, en koetjes en kalfjes werd het voor ( de klok natuurlijk weer uit het oog verloren ) tijd weer huiswaarts te keren, met de aandacht nog steeds bij de gezellige meet.
Heren niet gepanikeerd foto's volgen zo dadelijk, het heeft wel degelijk plaatsgevonden

Alhier het bewijs