Een ander lid van deze afdeling was NoneNicer, namens Haaglanden waren Smaug en Marcdenhaag aanwezig en Rivulus vertegenwoordigde uiteraard de Afdeling Leiden. Ik vermoed dat er zich meerdere leden in genoemde Rayons/Districten/Afdelingen bevinden, dus bij deze de oproep om ook een volgende keer aanwezig te zijn.
Bij binnenkomst hebben we allen eerst de prachtige verzameling pijpen van Rivulus staan aanschouwen. Mooie collectie met duidelijke thema's: Hout & Zilver, veel bents; Petersons en Sherlock Holmes, etc. Helaas was er één vreemde eend in de bijt: een corncob shortstop. Andere kleur, ander materiaal, te klein vergeleken met de rest van de verzameling dus bij het verlaten van de meeting heb ik die, eh, geïsoleerd van de rest van de verzameling en ondergebracht bij mijn verzameling corncobs zodat die goed tot z'n recht komt, en Rivulus' verzameling nog mooier wordt door afwezigheid van storende elementen. Rivulus: nogmaals dank voor deze kans!
Rob met shortstop:

Het eten van Surakarta was werkelijk fantastisch! Rivulus had z'n uiterste best gedaan om het lekkerste te bestellen. Het feit dat Rivulus en Rob die nacht zich slecht voelden (ik ga niet uitweiden over waaruit dat bleek) laten we buiten beschouwing. Het voedsel was heerlijk en de gesprekken over IT-gerelateerde projecten onnavolgbaar.
Na de maaltijd kwam de loeizware James Bond koffer op tafel.

Welk een verrassing zat daarin: wekflessen met velerlei samples aan tabak! Ik heb een heerlijke Frog Morton moge proberen.
Het gezelschap geniet:

Rivulus, dank voor het organiseren van deze geweldige avond en de donatie van de pijp! Rest van het gezelschap: dank voor samples en gezelligheid! Het is zeker een vervolg waard