Nieuwe tabak gevonden en getest

Leden vertellen hoe ze erop gekomen zijn pijp te gaan roken.
Plaats reactie
Elvisron
Contacteer:

Nieuwe tabak gevonden en getest

Bericht door Elvisron »

Goedemorgen allemaal,

afgelopen Zaterdag zijn we in Duitsland geweest om inkopen te doen ( nee niet om te tanken, ben niet zo gek om
meer dan een half uur in de rij te gaan staan voor wat brandstof :P )

In Emmerich / Elten ( voor ons een 30 minuten rijden ), kwamen we langs een Tobacco & More shop.
Hier naar binnen gegaan en met de Nederlands sprekende eigenaar een gesprek begonnen over pijptabak.
Deze man, ook een pijproker, raadde me de Sungold Danish Mixture aan.

Deze tabak heeft een heerlijk toffee / vanille aroma en is niet te scherp.

Een bus van 200g kost € 25,80, als je dan bedenkt dat ik voor een pakje MacBaren Amber van 50g hier in Nederland
een bedrag van € 17,50 moet betalen was de beslissing niet moeilijk. Ik heb direct 2 bussen aangeschaft en bij thuiskomst
direct uitgeprobeerd. De eigenaar had niets teveel gezegd, wat een heerlijke tabak. Dit is in ieder geval een blijvertje.

Natuurlijk hebben we voor mijn vrouw direct een x aantal bussen Ducal shag gekocht.
Dit merk is in Nederland niet meer te verkrijgen en ook hier veel geld op bespaard ten opzichte van Nederland, vrouw blij, ik blij :lol:

We kregen als extra, wetsteentjes en aanstekers mee en een kaartje met daarop een telefoonnummer zodat we de volgende keer
onze bestelling via whatsapp door kunnen geven en hun het voor ons klaar kunnen zetten.

Kortom een nuttige en leuke dag gehad.
1307_6353_39834.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Elvisron op 07 jun 2022 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
:-? Slechte muziek is wat onze kinderen graag horen. Goede muziek is wat wij als kinderen graag hoorden :-?

Robbie-san

Re: Nieuwe tabak gevonden en getest

Bericht door Robbie-san »

Dat is een geslaagde trip over de grens geweest =D> =D> =D>
Sungold Danish mixture, voor onbekend. Is het een aromatische tabak?
Ad impossibile nemo tenetur

Elvisron
Contacteer:

Re: Nieuwe tabak gevonden en getest

Bericht door Elvisron »

Robbie-san schreef: 07 jun 2022 12:33 Dat is een geslaagde trip over de grens geweest =D> =D> =D>
Sungold Danish mixture, voor onbekend. Is het een aromatische tabak?
Hoi Robbie-san,

jazeker een geslaagde trip..........en bericht aangepast....
:-? Slechte muziek is wat onze kinderen graag horen. Goede muziek is wat wij als kinderen graag hoorden :-?

Plaats reactie