Toekomst Zutphen Meet 2022

Organisatie en verslaggeving van ontmoetingen IRL
Deadl0ck

Toekomst Zutphen Meet 2022

Bericht door Deadl0ck »

Heb laatst even met Willem Schimmel, Maître Pipier en eigenaar van Schimmel Sigaren speciaalzaak te Zutphen gesproken, en het idee is om ergens later dit jaar een meeting te doen nu de wereld weer wat open gaat, en we de meetings van 2020 en 2021 daat hebben gemist.

De huidige verwachting vanuit Willem is dat we dat niet meer een hele dag gaan doen. Willem is ook een dagje ouder, en op dit moment redelijk overwerkt, dus gaat een hele dag vooralsnog niet volhouden. Het idee is nu om er een keer een avond van te maken, wellicht op een Donderdag.
Andere opties zijn om wellicht 2 verschillende avonden in te plannen, of een keer op een zaterdag middag / avond (vanaf een uur of 16.00 tot 21.00) Of een keer op een zondag van 13.00 tot 18.00.

We weten dat dat de aanmeldingen waarschijnlijk zal verkleinen, gezien de verspreiding van iedereen hier. Er staat nog niks vast, maar ik wou graag even de interesse meten voor een eventuele kortere meet bij Willem.

De precieze invulling ligt ook allemaal een beetje aan hoe er hier gereageerd word op de kortere meet. Willem mist iedereen in ieder geval wel, en wil ons zeker niet vergeten, nu de wereld weer wat opener begint te zijn.
Laatst gewijzigd door Deadl0ck op 22 mei 2022 15:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Groet, Mark

fransp

Re: Toekomst Zutphen Meet 2022

Bericht door fransp »

Ik heb er volledig begrip voor, toch leuk dat Willem het niet zomaar wil laten schieten en mogelijk een donderdagavond als alternatief voorstelt. Zèker belangstelling.
Wacht niet op een goede dag, maak er een!

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

Een donderdagavond zou prima zijn 🙂
Afbeelding

GR69

Bericht door GR69 »

Leuk. Als de datum bekend is hoor ik het graag.
"There are two medicines for all ills: time and silence"
Alexandre Dumas

Geoff

Bericht door Geoff »

Met alle begrip voor zijn beslissing, jammer. Gezien vrijdag een werkdag is en ik van nogal ver moet komen, zou ik aldus moeten passen. Zoals gezegd zeer jammer. :(
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

Deadl0ck

Bericht door Deadl0ck »

Net even met Willem gebeld, de optie is ook dat we het op 2 avonden doen, of bijvoorbeeld een zaterdag middag / avond (vanaf een uur of 16.00 tot 21.00) Of een keer op een zondag van 13.00 tot 18.00.

Maar dat ligt ook allemaal een beetje aan hoe er hier gereageerd word op de kortere meet. Willem mist iedereen in ieder geval wel, en wil ons zeker niet vergeten, nu de wereld weer wat opener begint te zijn.

De opening post is aangepast met de nieuwe informatie.
Groet, Mark

oehoe

Bericht door oehoe »

'n Kortere meeting is wellicht zo slecht nog niet. Ik weet niet wie Willem is maar ik waardeer jullie initiatief ten zeerste. Count me in.
It's easier to fool people than to convince them they have been fooled. Mark Twain

GR69

Bericht door GR69 »

Een zaterdag is perfect een zondag kan natuurlijk ook altijd wel.
"There are two medicines for all ills: time and silence"
Alexandre Dumas

Deadl0ck

Bericht door Deadl0ck »

oehoe schreef: 22 mei 2022 13:22 'n Kortere meeting is wellicht zo slecht nog niet. Ik weet niet wie Willem is maar ik waardeer jullie initiatief ten zeerste. Count me in.
Willem Schimmel, Maître Pipier en eigenaar van Schimmel Sigaren speciaalzaak te Zutphen.
Groet, Mark

oehoe

Bericht door oehoe »

Klinkt zeer veelbelovend. Ik ben geen connaisseur danwel fijnproever echter. Ik "doe-maar-wat" waar 't pijproken betreft. Hopelijk geen bewaar.
It's easier to fool people than to convince them they have been fooled. Mark Twain

Deadl0ck

Bericht door Deadl0ck »

oehoe schreef: 22 mei 2022 15:25 Klinkt zeer veelbelovend. Ik ben geen connaisseur danwel fijnproever echter. Ik "doe-maar-wat" waar 't pijproken betreft. Hopelijk geen bewaar.
Pijp roken gaat om het genieten, als jij geniet van hoe jij pijprookt, doe je het goed. :mrgreen:
Groet, Mark

oehoe

Bericht door oehoe »

OK. :mrgreen:

Asmodeus

Bericht door Asmodeus »

Ben zeker te porren voor een afgeslankte Zutphen-meet mits het past in de agenda

Deadl0ck

Bericht door Deadl0ck »

Gezien er net Wuustwezel geweest is, en Heukelum eind oktober valt, zat ik zelf te denken om Willem ergens begin Augustus voor te stellen.
Groet, Mark

Geoff

Bericht door Geoff »

Nou kijk: het weekend zou ik dan weer wel zien zitten! :D :wink:
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

rivulus

Bericht door rivulus »

Ik heb zeker interesse, ben alweer een hele tijd niet meer bij Willem geweest. Ga nog regelmatig naar Zutphen om mijn vader te bezoeken, maar dan schiet verder de stad ingaan er meestal bij in.
"I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new."
Robert W. Service

Johan86

Bericht door Johan86 »

Leuk, ik hooor wel wanneer

Wowbagger

Bericht door Wowbagger »

Gelukkig niet ver voor mij, dus geen enkel bezwaar tegen een korte(re) editie.

PietGeniet

Bericht door PietGeniet »

Ik ben pas korte tijd lid en ken Willem niet, maar het is een mooi initiatief. Ik was aanwezig in Wuustwezel en had een hele aangename middag. Zal dus zeker proberen ook hier aanwezig te zijn.

Sidekickelvis

Bericht door Sidekickelvis »

PietGeniet schreef: 09 jun 2022 22:32 Ik ben pas korte tijd lid en ken Willem niet, maar het is een mooi initiatief. Ik was aanwezig in Wuustwezel en had een hele aangename middag. Zal dus zeker proberen ook hier aanwezig te zijn.
Flakeroken al een beetje onder de knie?
Lekkâh hooâh, ik hâw dur zau van!

PietGeniet

Bericht door PietGeniet »

Sidekickelvis, uit je reactie maak ik op dat ik in WW van jou een blikje Mac Baren Virginia Flake kreeg. Door de vele nieuwe gezichten en indrukken die ik die middag kreeg kon ik me niet meer herinneren van wie ik die Flake kreeg, dus bij deze hartelijk dank. Ik heb die Flake inmiddels al meerdere keren gerookt en ik moet zeggen dat het me zo goed bevalt dat ik nu ook een Orlik Golden Sliced en een Janneman Flake in mijn kast heb staan. Zodra jouw Mac Baren Virginia de pijp aan Pietje gegeven heeft zal Janneman er aan moeten geloven.

Ribbon

Bericht door Ribbon »

Met andere woorden; SKE heeft geen blijvende indruk achtergelaten. Hoogst opmerkelijk!

:wink:
Huidige rotatie: C&D Burley Flake #2 (2010), HU Nashville County (2013), Murray's Erinmore Mixture ('80)

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator »

*PROEST*
Afbeelding

Sidekickelvis

Ribbon schreef: 13 jun 2022 14:07 Met andere woorden; SKE heeft geen blijvende indruk achtergelaten. Hoogst opmerkelijk!

Mijn vrijgvigheid daarentegen.... Vervelende , nare man ben je! Jeuk aan Pietje en korte armpjes gewenst.....

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker »

:lol: :lol:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Ribbon

Bericht door Ribbon »

Sidekickelvis schreef: 13 jun 2022 15:41
Ribbon schreef: 13 jun 2022 14:07 Met andere woorden; SKE heeft geen blijvende indruk achtergelaten. Hoogst opmerkelijk!

Mijn vrijgvigheid daarentegen.... Vervelende , nare man ben je! Jeuk aan Pietje en korte armpjes gewenst.....
Ik ook van jou. :)
Huidige rotatie: C&D Burley Flake #2 (2010), HU Nashville County (2013), Murray's Erinmore Mixture ('80)

Robbie-san

Bericht door Robbie-san »

Wat een liefde hier!!! Sidekickelvis en geen indruk……….dat is pas indrukwekkend🙃🥸
Ad impossibile nemo tenetur

Meester W

Bericht door Meester W »

Waarvan akte.
I wasn’t born to follow..

Sidekickelvis

Ff wat anders.

Ik had zondag een meeting van Vinyl Vrienden, een FB groep over ....Vinyl..... in Ughelen. Een gehucht op 20 min. van Zutphen. In het Dorpshuis, een bar met zaaltje en flink terras en eigen parkeerplaats. Daar zou evt. een meeting plaats kunnen vinden volgens de eigenaresse, met de rokers op het (overdekte)terras. Heb dat ook ff met Deadlock besproken omdat ik toch naar hem toe moest met een stapeltje lp's. Misschien een optie voor in de toekomst?

Bommel

Bericht door Bommel »

Sidekickelvis schreef: 14 jun 2022 18:45 Ff wat anders.

Ik had zondag een meeting van Vinyl Vrienden, een FB groep over ....Vinyl..... in Ughelen. Een gehucht op 20 min. van Zutphen. In het Dorpshuis, een bar met zaaltje en flink terras en eigen parkeerplaats. Daar zou evt. een meeting plaats kunnen vinden volgens de eigenaresse, met de rokers op het (overdekte)terras. Heb dat ook ff met Deadlock besproken omdat ik toch naar hem toe moest met een stapeltje lp's. Misschien een optie voor in de toekomst?
Dat wordt dan Ugh..elen, Ugh...elen voor de dorpsgenoten door de Latakia dampen.😀
Afbeelding

Plaats reactie