Een geruime tijd geleden, toen die vier sprieten op mijn kin enige lengte begonnen aan te nemen, mezelf verdiept in 'baardolie'.
Hier (als je maar ver genoeg terug leest) allemaal terug te vinden,
Begonnen met de bekende kleine flesjes van meerdere tientjes per stuk, uiteindelijk zelf aan de slag gegaan met het samenstellen van baardolie.
Amandelolie, Jojoba olie, arganolie, wat druppels etherische olie, al snel was duidelijk dat het voor wat minder ook kon.
De 'naar goedkoper'- reis begon destijds bij 'De Tuinen´,
`verkopen jullie baardolie´, de knappe en vriendelijke (maar achteraf o zo domme) verkoopster stond me aan te kijken of ze water zag branden.
'Nee' was het antwoord.
Toen ik mezelf wat in de materie verdiepte bleken ze meerdere mooie combinatie olieen te verkopen die eigenlijk voor de volle 100% voldeden aan wat wij 'baardolie' noemen.
Alleen dan voor een normale prijs, omdat 'HET' niet de naam baardolie had.
Ooit heb ik dat eens genoemd, '
joh, de volgende keer gewoon 'JA' zeggen',.... het heet niet zo, maar het is het wel, met verschillende 'toppings' zelf,
En wat denk je,... anno nu,...

(je zou soms willen dat je afgesproken had "voor een dubbeltje per flesje maak ik je wijzer").
http://www.hollandandbarrett.nl/shop/pr ... gIPqPD_BwE
Maar goed,.... deze bijdrage dus niet omdat ik er wat aan verdien (was ik maar zo slim), maar om de baard dragers te laten weten dat het ook voor een tientje per 100 ml kan.
In tegenstelling tot de 30, 40 en 50 euro per 30ml.