Ik heb er 2 gekregen, deze Sallandse en een Zaanse, de Zaanse werkt en hangt aan de muur. De Sallandse hing ook, maar door een verbouwing geen plek meer voor helaas. Ik denk dat ie best te repareren is, maar zelf heb ik er geen verstand van.
Damn...it's a shame.
Vragen kan altijd en nee is ook een antwoord?Robbie-san schreef: ↑05 feb 2022 19:36 @Bananabox-Ninja,
Ik ken een tegelzetter, deze heeft bij mij ook het tegelwerk gedaan, weet alleen niet of hij ook buiten de grenzen van het Brabantse werkt,…………
Misschien afhankelijk van afstand. Deze woont in drenthe..Bananabox-Ninja schreef: ↑05 feb 2022 18:44 We hebben het ook op FB gevraagd en al een rectie ontvangen maar ik vraag het hier nog eens.
Weet iemand tegelzetter die voor ons een wc en keuken achterwand kan tegelen?
BBN en Mevrouw BBN
George,George Bertram schreef: ↑01 mei 2022 13:49 Hallo Frans,
Ik ben totaal onbekend met golfen, maar ik vroeg me wel af wat het getal op de balletjes betekent. Ik neem aan dat er iets achter steekt, anders zou het er ook niet op staan.
Gewoon nieuwsgierig.
Ik heb de goede man geprobeerd te bellen, maar ik kreeg hem niet te pakken!!!! Is het verzoek nog steeds actueel???Bananabox-Ninja schreef: ↑10 feb 2022 12:11Vragen kan altijd en nee is ook een antwoord?Robbie-san schreef: ↑05 feb 2022 19:36 @Bananabox-Ninja,
Ik ken een tegelzetter, deze heeft bij mij ook het tegelwerk gedaan, weet alleen niet of hij ook buiten de grenzen van het Brabantse werkt,…………
Klinkt logisch en meestal is dat ook zo! Maar, zoals ik al aangaf, totaal onbekend met golfen.fransp schreef: ↑01 mei 2022 14:45 George,
Deze cijfers dienen alleen voor identificatiedoeleinden.
Stel dat jij en je buddy allebei dezelfde golfbal spelen, bijvoorbeeld de Titleist Pro V1. Dan is het handig te weten wie welke bal speelt, en het gebruik van ballen met verschillende nummers kan je daarbij helpen. Jij zou dan voor een nr1 kunnen kiezen terwijl je buddy een 3 gebruitkt.
Ook is er nog iets wat heeft te maken met weerstand, wind etc. maar dat is hier niet aan de orde.
Gr Frans
De zee daarentegen...George Bertram schreef: ↑02 mei 2022 12:48Klinkt logisch en meestal is dat ook zo! Maar, zoals ik al aangaf, totaal onbekend met golfen.fransp schreef: ↑01 mei 2022 14:45 George,
Deze cijfers dienen alleen voor identificatiedoeleinden.
Stel dat jij en je buddy allebei dezelfde golfbal spelen, bijvoorbeeld de Titleist Pro V1. Dan is het handig te weten wie welke bal speelt, en het gebruik van ballen met verschillende nummers kan je daarbij helpen. Jij zou dan voor een nr1 kunnen kiezen terwijl je buddy een 3 gebruitkt.
Ook is er nog iets wat heeft te maken met weerstand, wind etc. maar dat is hier niet aan de orde.
Gr Frans