Dit waren precies ook mijn minpuntjes van de show, maar het zijn ook oude mannen tegenvoordig, die kunnen niet meer een kostuum change doen in een minuutje, en een aantal van de oude filmjes waren ook om toch Graham Chapman erbij te kunnen betrekken nog.Berend72 schreef:ik zat die avond in Scheveningen voor Monty Python. Leuk t half uur aftellen in een uitverkochte zaal, wat door de avond enorm benauwd werd....apart, normaal toch altijd airco. De hele show was zekee de moeite waard, maar was blij dat ik er niet speciaal voor naar Londen was afgereisd....vond t af en toe toch wat tegenvallen met die showbiz achtige dansers....en zo nu en dan oude filmclips. Misschien had ik te hoge verwachtingen.....vond the argument sketch hilarisch!!!
Heb vooral kunnen genieten van het off script gaan, mekaar ongepland laten lachen, kleine plaagstootjes naar de negatieve reviews, of Cleese's scheidingen, enzovoort. Ik vond het briljant hoe ze de overgang van spam naar pet shop, naar cheese shop deden.
En ja, ook bij mij in de zaal werd het benauwd en heet, terwijl er normaal toch ook airco was.